-4.2 C
Warszawa
sobota, 4 stycznia 2025

Biznes i Gospodarka

Problemy płatnicze kontrahenta można przewidzieć dzięki scoringowi

Co druga średnia i co trzecia mała firma biorące udział w badaniu KRD „Bezpieczeństwo finansowe firm z sektora MŚP” wskazują, że niewypłacalność lub upadłość kontrahentów to jeden...

KIA EV3 – mały rozmiar, wielkie możliwości

Usiadłam za kierownicą KIA EV3, samochodu, o którym południowokoreański koncern mówi: „Mamy kompaktowe auto, które dowiezie cię tam, gdzie potrzebujesz, bez zbędnego kombinowania”. Premierowy elektryczny model...

Szybki i wygodny dostęp do gotówki

W obliczu rosnącej konkurencji i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych coraz więcej firm szuka skutecznych sposobów na utrzymanie płynności finansowej. Jednym z rozwiązań, które wspiera przedsiębiorców w tej...

Ubezpieczenie ochronno-oszczędnościowe – czym jest?

W trosce o odpowiednie zabezpieczenie finansowe dla siebie i swoich bliskich warto zdecydować się na ubezpieczenie ochronno-oszczędnościowe. W ramach tego pakietu można zgromadzić dodatkowe...

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników

Czy można samodzielnie, popijając w niedzielny poranek kawę na tarasie zgłosić uszkodzenia auta, wyliczyć odszkodowanie, zlecić wypłatę i w poniedziałek mieć już pieniądze na koncie? Tak, pod...

Ewolucja obsługi klienta: od tradycyjnych kanałów do sztucznej inteligencji

Obsługa klienta przeszła znaczącą ewolucję w ciągu ostatnich dekad. Od klasycznych wizyt w punktach obsługi czy rozmów telefonicznych, przez komunikację e-mailową, aż po współczesne rozwiązania cyfrowe,...

Idziemy z duchem czasu, uwzględniając potrzeby klientów

Z Adamem Sakławskim, dyrektorem operacyjnym / COO w Stellantis Financial Services, rozmawiała Katarzyna Mazur. Przeprowadzają Państwo regularnie badania satysfakcji klientów. Jakie działania podejmują Państwo na...

Twoje potrzeby, nasza misja. Jak współpraca skoncentrowana na kliencie tworzy realną wartość

W czasach dynamicznych zmian i rosnących oczekiwań kluczowym wyzwaniem dla każdej organizacji jest stworzenie kultury, która realnie stawia klienta w centrum uwagi. Wojciech Bednarek, wiceprezes...

Rola empatii i emocji w obsłudze klienta – słowa ulatują, emocje zostają

Współczesny klient oczekuje od firmy nie tylko sprawnego rozwiązania jego problemu, ale także zrozumienia, zaangażowania i indywidualnego podejścia. Jak wynika z raportu „State of the Connected...

Logistyka przyszłości – jak słuchać klientów i wspólnie budować sukces

Satysfakcja klientów odgrywa kluczową rolę dla sukcesu operatorów logistycznych. Badania opinii, regularny dialog oraz dostosowywanie oferty do zmieniających się potrzeb rynku to elementy, które...

Najnowsze informacje