Konsument, pracownik i środowisko. W zrównoważonej sieci sprzedaży działamy wielotorowo dostrzegając różne potrzeby

Konsument, pracownik i środowisko. W zrównoważonej sieci sprzedaży działamy wielotorowo dostrzegając różne potrzeby

Prowadzenie biznesu społecznie odpowiedzialnego, raportowanie w myśl filozofii ESG i troska o przyszłość planety, to coraz bardziej powszechne filary długoterminowych strategii firm. Niektóre jednak przykładają do nich szczególną wagę z…

Programy MBA odpowiedzią na zmienność oczekiwań oraz potrzeb edukacyjnych słuchaczy

Programy MBA odpowiedzią na zmienność oczekiwań oraz potrzeb edukacyjnych słuchaczy

W trakcie prac związanych z opracowaniem programu studiów podyplomowych przeprowadzamy wnikliwą, wieloaspektową analizę, której elementem jest obserwacja zmienności zapotrzebowania rynkowego na kwalifikacje związane z konkretnym rodzajem aktywności zawodowej. Sukces opracowanego…