21.3 C
Warszawa
niedziela, 7 lipca 2024

Biznes raport

Home office – czym się kierować przy tworzeniu miejsca do pracy w domu?

Jak funkcjonalnie urządzić home office? Podobne pytanie zadaje sobie wielu pracowników, którzy wykonują swoje obowiązki służbowe w zaciszu domowym....

Clubhouse – w czym tkwi jego fenomen?

Każdemu użytkownikowi internetu znane są takie aplikacje jak Instagram, Facebook czy Twitter, które pozwalają komunikować się między sobą i...

W czasie pandemii ubezpieczenia kupujemy online, ale także u agenta

Spodziewaliśmy się w zeszłym roku, że będzie większe zainteresowanie kanałem online, ale to nie nastąpiło – mówi Agnieszka Wrońska, prezes Link4. Co...

PlanMyDeal.com odpowiedzią na potrzeby klientów

Jak skutecznie zarządzać czasem pracy? Jak najlepiej obsługiwać klientów? Gdzie tych klientów szukać? Większość firm stoi przed takimi wyzwaniami. Spółka...

Zarabianie to nie wszystko, biznes musi być odpowiedzialny

Bardzo ważnym aspektem w prowadzeniu firmy jest odpowiedzialność – nie tylko w zakresie operacyjnym, lecz także społecznym. Naszym zdaniem odpowiedzialna firma to...

Czat wideo w obsłudze klienta

Dlaczego warto, by centra obsługi i przedsiębiorstwa więcej inwestowały w czaty wideo? Do jakich obszarów nadają się one szczególnie i jakie bariery...

Wzrost sprzedaży w e-sklepie w trakcie pandemii? Podejmuj konkretne decyzje finansowe

Bezprecedensowa sytuacja pandemii COVID-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe...

Rynek call center w Polsce

Biznes raport "Gazety Finansowej"

Nowoczesne technologie

Biznes raport "Gazety Finansowej"

Chmura

Biznes raport "Gazety Finansowej"

Najnowsze informacje