Link4, którego kampanie wyróżniają się dynamicznymi hitami muzyki lat 80, znalazł się w gronie laureatów prestiżowego konkursu Effie Awards 2016.
Za jedną z najbardziej efektywnych kampanii marketingowych jury uznało reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem „O to chodziło”. O co dokładnie?
– O wyjątkową ofertę skrojoną dla kierowców, by mogli sobie pozwolić na opłacanie składek za ubezpieczenie OC i AC, bez zbytniego obciążania domowego budżetu. Z Link4 mogą zaoszczędzić nawet 500 zł – wyjaśnia dyrektor marketingu Patrycja Kotecka.
I o tym wszystkim klienci dowiadują się z efektownej reklamy z piosenkarką Kasią Moś w roli głównej. To właśnie ta kampania śpiewana do melodii „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler zdobyła brązowe Effie.
Nagrody Effie są przyznawane nie tylko za ciekawą kreację ale także za odnotowany wzrost sprzedaży produktów w czasie kampanii marketingowej. Związana ze skarbem państwa spółka Link4 odnotowała radykalny wzrost sprzedaży polis od początku roku.