4 C
Warszawa
środa, 25 grudnia 2024

Koniecznie przeczytaj

Plus tygodnia

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy

 Dla wielu z nas fenomen polskiej wódki to zagwozdka; czy alkohol to produkt, który wypada wykorzystywać w promocji kraju? Z drugiej strony liczby mówią same za siebie: 200 mln euro to wartość eksportu polskiej wódki, a 12,6 mld zł to suma podatków, które branża spirytusowa rocznie odprowadza do budżetu! Podczas V Kongresu Branży Spirytusowej eksperci Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy rozwiali te wątpliwości. Branża nie dość, że jest jedną z najnowocześniejszych, i jak żadna korzysta w prawie 90 proc. z polskich produktów, to przeznacza ogromne nakłady na budowanie kultury świadomego i odpowiedzialnego spożywania alkoholu, i to przynosi efekty! Zaangażowanie branży zasługuje na plus!

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Najnowsze