9.6 C
Warszawa
środa, 28 października 2020

Koniecznie przeczytaj

Pełzający lockdown

Nie zrobiono nic...

Górski Karabach. Nowe ludobójstwo Ormian?

Do tej wojny nigdy by nie doszło...

Lockdown w wersji pełzającej

Pod dyktando paniki

Perły polskiego biznesu

25 najbardziej przedsiębiorczych kobiet

Żabka rozwija dział ekspansji

Największa sieć convenience w Polsce liczy już ponad 6400 sklepów i cały czas dynamicznie się rozwija. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka powiększa zespół odpowiadający za wyszukanie i wybór miejsc, w których otwierane są sklepy. Obecnie firma rekrutuje 20 przedstawicieli ds. ekspansji, dzięki którym będzie mogła rozwijać się jeszcze szybciej. Kandydaci poszukiwani są w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Katowicach.

Przez ponad 20 lat obecności na polskim rynku firma nie tylko ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience i cały czas rozwija się dzięki wdrażanym innowacjom. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki. – Skala działań naszego działu jest imponująca, w ub. roku otworzyliśmy ponad 650 sklepów, czego nie dokonała żadna inna sieć handlowa w Polsce. Otwieramy sklepy zarówno w standardowych lokalach handlowo-usługowych, ale wyszukujemy także lokalizacje niestandardowe, np. w metrze czy przejściach podziemnych. Wszystko z myślą o wygodzie klientów i zapewnienia im jak najwyższego komfortu w dokonywaniu zakupów. Planujemy rozszerzenie naszego zespołu o kolejne doświadczone osoby, które będą mogły uczestniczyć w ciekawych projektach i współpracy z siecią convenience nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji w firmie Żabka Polska.

żabka rozwija dział ekspansji

Jaki powinien być kandydat na przedstawiciela ds. ekspansji Żabki? To osoba komunikatywna, dynamiczna, otwarta i kreatywna, łatwo nawiązująca i utrzymująca relacje, będąca dobrym negocjatorem. Powinna być gotowa do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i mieć doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem lokali handlowych, usługowych lub terenów inwestycyjnych albo pracować w branży nieruchomości. Do zadań przedstawiciela ekspansji należą m.in. pozyskiwanie lokalizacji pod sklepy spożywcze, weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, negocjowanie warunków umowy najmu lokalu, nawiązywanie oraz monitorowanie zmian na rynku nieruchomości i utrzymywanie kontaktów z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości.

Przedstawiciele ds. ekspansji współpracujący z Żabką mają dostęp do najnowszych technologii operacyjnych, korzystają m.in. z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wspomagających ocenę np. potencjału sprzedażowego lokalizacji czy przewidywanej liczby klientów. Żabka Polska oferuje im pakiet szkoleń, atrakcyjne wynagrodzenie i premię za osiągnięte wyniki oraz niezbędne narzędzia pracy, w tym: samochód, kartę paliwową, tablet lub laptop oraz telefon służbowy. Mogą oni także liczyć na dodatkowe benefity pozapłacowe, takie jak pakiet sportowy czy ubezpieczenie grupowe. Rekrutacja przedstawicieli ds. ekspansji dla sieci Żabka Polska prowadzona jest w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku, Katowicach, Kielcach, Rybniku, Ostródzie, Lublinie i Opolu. Potrwa do końca września. Aplikować można poprzez stronę żabka.pl oraz portale pracuj.pl i grafton.pl.

KK

Najnowsze

Tolerancja w marketingowych strategiach wyborczych

Przyczyny porażki i sukcesu

Rój dronów zmienia zasady pola walki

Test „na żywo”

Walka o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” rozpoczęta

Ruszyła 10. edycja konkursu