
Podobne wpisy

Sztuczna inteligencja nie zastąpi człowieka przy obsłudze klienta
Monika Röhr jest Country Leadem na Polskę w Sitel Group. W wywiadzie wyjaśnia, jak wygląda optymalne rozwiązanie dla centrów kontaktowych i jaką rolę odgrywa w tym sztuczna inteligencja. Pani Röhr, call center staje się…

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży – kluczowe zabezpieczenie w niestabilnych czasach
W dobie coraz większej nieprzewidywalności ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży (tzw. cancellation insurance) staje się kluczowym elementem planowania każdego wyjazdu, zarówno prywatnego, jak i służbowego. Pandemia COVID-19 wyraźnie pokazała, że…

Przewaga w kryzysie. Dlaczego broker ubezpieczeniowy to partner w trudnych czasach?
Wojciech Bednarek, wiceprezes Polskiej Kancelarii Brokerskiej Prognozy na 2025 r. nie pozostawiają złudzeń – rynek ubezpieczeń czekają poważne zmiany – zapewne nie pierwszy i nie ostatni raz. Wojna w Ukrainie, napięcia…

Transformacja cyfrowa z AI to konieczność
Polskich firm nie stać na ignorowanie sztucznej inteligencji. To ostatni moment na cyfrową transformację polskiego biznesu. Radosław Mechło, Head of AI, BUZZcenter Transformacja cyfrowa jest kluczowym elementem, który pozwala zwiększyć…

Polska to dla KIA ważny punkt na mapie Europy – powody wcale nie są oczywiste
Elektromobilność to megatrend, który z powodzeniem rośnie. Jak informuje ACEA (Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów), elektryki w Europie wciąż sprzedają się lepiej niż diesle. W Polsce stale rośnie zainteresowanie autami z…

Outsourcing
outsourcing_2.pdf info