12.2 C
Warszawa
sobota, 5 października 2024

Koniecznie przeczytaj

Małe sklepy i ich wielka rewolucja

Już niedługo zmieni się sposób, w jaki Polacy robią zakupy spożywcze online. Start-up Lite e-Commerce, działający w Grupie Żabka, uruchomi w Warszawie tzw. dark store’y, czyli sklepy służące wyłącznie do obsługi zamówień internetowych. Usługa ma się wyróżniać krótkim czasem dostawy, szerokim asortymentem oraz intuicyjną w obsłudze aplikacją.

– Strategia rozwoju Grupy Żabka opiera się na budowaniu portfolio unikatowych na rynku, wygodnych rozwiązań convenience. Dlatego w ostatnich miesiącach dołączyły do nas dwie czołowe firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit oraz platforma Dietly.pl. Obecnie poszerzamy grupę o nowy start-up Lite e-Commerce, który będzie tworzył przyjazne usługi oparte o e-commerce, co pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych klientów – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu, CEO Grupy Żabka.

Nowy start-up został powołany w ramach Żabki Future, która odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Dzięki Lite e-Commerce Żabka zaoferuje najszerszą ofertę produktów na polskim rynku q-commerce. – Włączenie Lite e-Commerce w strukturę Grupy Żabka jest świetnym przykładem na to, w jak dynamiczny sposób działamy jako Żabka Future. Formuła start-upu zapewni maksymalną zwinność w działaniu nowej spółki, z kolei pilotaż w rzeczywistym otoczeniu rynkowym pozwoli szybko sprawdzić efektywność i zaoferować klientom nową jakość na rynku – komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

Lite e-Commerce ma zająć się rozwojem usług z rynku q-commerce, dzięki czemu największa w Polsce sieć sklepów convenience zintensyfikuje swoje działania w zakresie sprzedaży online. W tym celu Lite uruchomi w Warszawie tzw. dark store’y, czyli sklepy służące wyłącznie do obsługi zamówień internetowych. Usługa ma wyróżniać się krótkim czasem dostawy, szerokim asortymentem marek dostępnych wyłącznie w sklepach Żabka oraz intuicyjną w obsłudze aplikacją.

– Start-up Lite e-Commerce tworzą managerowie z międzynarodowym doświadczeniem w zakresie nowych technologii, e-commerce oraz tworzenia produktów cyfrowych. Jednym z naszych celów jest rewolucja sposobu robienia zakupów online. Cieszymy się, że Żabka Future z jednej strony zapewnia nam niezależność operacyjną potrzebną do szybkiego działania, a jednocześnie pozwala korzystać z synergii z resztą grupy – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

WS

Najnowsze