Sklepy KOMFORT to polska firma z tradycją, działająca na rynku od 1992 r., będąca liderem w branży podłóg. Marka łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami pod względem produktów i formatu sklepu.
Dziś oferta KOMFORT obejmuje nie tylko starannie dobraną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin i dywanów, ale także drzwi oraz pełną ofertę do łazienek, oraz kuchni, a ostatnio poszerzyła się o kolekcję mebli, artykuły dekoracyjne i oświetlenie.
Wygoda przede wszystkim
– W ostatnim czasie wypracowaliśmy finalny model sklepu, który ma być wygodnym miejscem do zaplanowania swojego remontu. W dobie wiecznie brakującego czasu dajemy Klientom komfortowe wsparcie od etapu inspiracji, poprzez doradztwo i projektowanie, aż po wykonanie montażu pod klucz – opowiada Wojciech Doniec, dyrektor operacyjny KOMFORT. KOMFORT to nie tylko salony wykończenia wnętrz oferujące szeroki asortyment, ale KOMORT to również stabilny partner biznesowy. Sieć sklepów liczy 160 salonów, z czego aż 62 to sklepy franczyzowe. –Wraz z poszerzeniem asortymentu cały czas rozwijamy nasz koncept franczyzowy, który cieszy się dużym zainteresowaniem i świetnie się sprawdza w mniejszych miejscowościach liczących 20 – 80 tys. mieszkańców i tam także chcemy trafić do naszych klientów z szerszą – bogatszą o kuchnie czy łazienki – ofertą – podkreśla Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy KOMFORT.
Bezpieczeństwo biznesowe
Bezpieczeństwo biznesowe modelu franczyzy depozytowej KOMFORT zapewnia niska opłata licencyjna zaczynająca się od 65 tys. zł netto, brak zaangażowania środków finansowych franczyzobiorców w zakup towarów oraz doświadczenie i know-how franczyzodawcy. KOMFORT zapewnia gotowy salon sprzedaży, infrastrukturę techniczno-informatyczną, zatowarowanie sklepu, szkolenia personelu, opiekę przedstawicieli KOMFORT przez cały okres trwania umowy oraz nieodpłatne materiały reklamowe i promocyjne.
KOMFORT od swoich franczyzobiorców oczekuje przede wszystkim identyfikacji z marką, doświadczenia i zaangażowania w prowadzenie biznesu, a znajomość branży wykończenia wnętrz stanowi dodatkowy atut. Po stronie franczyzobiorcy jest zapewnienie lokalu o powierzchni 300 – 600 m2 oraz zatrudnienie personelu.
– Naszym franczyzobiorcom zapewniamy pełne wsparcie techniczne, operacyjne, marketingowe oraz opiekę przedstawicieli regionalnych od momentu podpisania umowy przez cały okres jej obowiązywania. Wspólnie tworzymy sieć KOMFORT – podsumowuje Marta Parafińska.