
Podobne wpisy

Sztuczna inteligencja nie zastąpi człowieka przy obsłudze klienta
PrzezGazeta Finansowa
Monika Röhr jest Country Leadem na Polskę w Sitel Group. W wywiadzie wyjaśnia, jak wygląda optymalne rozwiązanie dla centrów kontaktowych i jaką rolę odgrywa w tym sztuczna inteligencja. Pani Röhr, call center staje się…

Deweloper Roku 2019
Przezinfo
Biznes Raport Gazety Finansowej 07/2020 Biznes Raport – DEWELOPER ROKU 2019 info

Forex – nie taki diabeł straszny, jak go malują
PrzezGazeta Finansowa
Z rynkiem forex mamy wiele skojarzeń, które nie zawsze są słuszne. W dużej mierze to mity, które narosły poprzez niezrozumienie specyfiki tego rynku. Na początek usystematyzujmy – forex to nie tylko waluty,…

Top 5 najlepszych ekspertów nieruchomości
PrzezGazeta Finansowa
Biznes raport “Gazety Finansowej” Gazeta Finansowa

Rynek świadczeń pozapłacowych
Przezinfo
rynek_swiadczen_pozaplacowych.pdf info

Szkolnictwo wyższe
Przezinfo
Biznes Raport Gazety Finansowej 10/2019 Biznes Raport – SZKOLNICTWO WYŻSZE info