Przemysł 4.0
PrzezGazeta Finansowa
Gazeta Finansowa
Personalizacja i dostosowanie do indywidualnych potrzeb to rosnące trendy konsumenckie, które są szeroko i skutecznie promowane przez znane marki, takie jak Coca Cola i Toblerone, które prezentowały popularne imiona na opakowaniach swoich produktów….
7 na 10 przedsiębiorców ma problem z klientami niepłacącymi na czas. Pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na krajobraz płatności w Polsce. Jak wynika z raportu Intrum „European Payment Report 2020”, aż…
Dlaczego SaaS, platformy i inne rozwiązania w chmurze są narzędziami, które pomogą firmom prosperować w świecie po pandemii. W ostatnich latach korzystanie z systemów opartych na chmurze staje się coraz bardziej popularne w firmach…
Zmień podejście… Według najnowszych badań Instytutu Gallupa (2017) jedynie 15 proc. ludzi angażuje się w swoją pracę i odczuwa z niej satysfakcję. (…) najlepszy_pracodawca_2018.pdf Co zrobić, aby pracownicy nie mogli…