3.1 C
Warszawa
poniedziałek, 23 grudnia 2024

Koniecznie przeczytaj

Filmy, które mają dać do myślenia

Jeden z wiodących światowych dostawców usług nefrologicznych, firma Diaverum, wystartowała z kampanią employer branding pod nazwą „Voices from the frontline”.

Kampania składa się z serii filmów prezentujących przemyślenia, różne punkty widzenia i historie osób pracujących w ośrodkach Diaverum. Bohaterowie produkcji w autentyczny i emocjonalny sposób przemawiają do widzów, niezależnie od tego, czy są to potencjalni lub obecni pracownicy czy pacjenci – przybliżają im firmę oraz jej wartości. Kampania stanowi też część akcji rekrutacyjnej ukierunkowanej na zaproszenie do współpracy osób wyznających podobne wartości, gotowych zaangażować się w opiekę nefrologiczną.

Pierwsze sesje zdjęciowe odbyły się w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Pielęgniarki i pielęgniarze, personel lekarski oraz administracyjny opowiedzieli swoje historie oparte na firmowych wartościach: kompetencji, pasji i inspiracji.

– Niezależnie od funkcji jaką pełnimy w organizacji, czy pracujemy w ośrodku dializ czy w biurze, w którejkolwiek z naszych lokalizacji na całym świecie, w Diaverum każdy z nas przyczynia się do poprawiania jakości życia naszych pacjentów. Chcemy dzielić się naszymi historiami z potencjalnymi i obecnymi pracownikami, w tym opowieściami o Diaverum jako organizacji, w której chce się pracować i jest się dumnym współtworząc ją – tłumaczy Joanna Borczak, Director Global Marketing & Societal Engagement w Diaverum.

Przedstawione w filmach historie pracowników skupiają się na dwóch kluczowych przesłaniach – po pierwsze na połączeniu zawodowych kwalifikacji z cechami charakteru, jakich Diaverum poszukuje w każdym ze swoich pracowników oraz przedstawieniu korzyści, których kandydaci mogą oczekiwać po dołączeniu do zespołu. Jak mówi Tomasz Rybka, pielęgniarz z ośrodka dializ Diaverum w Iławie: – W Diaverum podoba mi się to, że firma stawia na nowe technologie, sztuczną inteligencję i na wspomaganie leczenia. Pacjent ma dostęp do aplikacji mobilnej, w której może kontrolować swoje parametry życiowe i leczenie.

Zgodnie ze swoim podstawowym założeniem kampania „Voices from the frontline” oddaje głos swoim pracownikom, podkreślając ich szczególną rolę w organizacji jaką jest Diaverum. – Jesteśmy dumni z naszych pracowników, którzy chcą tworzyć nową jakość opieki medycznej opartej na kulturze troski. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie kandydatów, których wartości i cele są zgodne z naszymi – powiedział Ryszard Zając, dyrektor naczelny Diaverum Polska. Jak dodaje, wybrani kandydaci mogą liczyć na przyjazny proces wdrożenia pod okiem mentorów i gruntowne szkolenie w zakresie procedur dializacyjnych.

Najnowsze