9.2 C
Warszawa
czwartek, 3 października 2024

Multi-terminal przyszłości

Wielofunkcyjność terminala, który nie tylko przyjmie płatności, ale zrealizuje dodatkowe usługi, to dzisiejsze wyzwanie dla rynku płatności bezgotówkowych. Już teraz widzimy, że przyszłością będą kompleksowe usługi dodatkowe. Wielopoziomowa obsługa przekłada się na wzrost dochodów każdego biznesu. Rozwiązania muszą być proste i intuicyjne. 

W Polskich ePłatnościach od dawna, głównym nurtem działań jest dywersyfikacja oferty usług dodatkowych. Przedsiębiorcy, którzy wybrali PeP, mogą oferować swoim klientom szeroki wachlarz ponad 20 usług. Jest to dla nich opcja na dodatkowy zysk oraz okazja, aby zwiększyć swoją konkurencyjność i przyciągnąć grupę nowych lojalnych klientów. Warto tu wymienić np. możliwość opłacania rachunków na terminalu, obsługę programów lojalnościowych, nadanie i odbiór przesyłek kurierskich i wiele więcej. Oznacza to, że terminal służy już nie tylko do przyjmowania płatności, ale staje się wielofunkcyjnym urządzeniem oferującym liczne udogodnienia zarówno klientom, jak i sprzedawcom. Konsumenci mogą załatwić w jednym punkcie wiele spraw bez konieczności szukania kolejnych miejsc.

Urządzenie płatnicze ewoluuje w kierunku inteligentnego narzędzia biznesowego, zdolnego do zarządzania rezerwacjami, operowania własnymi programami lojalnościowymi, czy nawet koordynacją zasobów oraz logistyki. Oferujemy największą na rynku liczbę usług dodatkowych na terminalu, ponad 20 funkcjonalności, które czynią terminal urządzeniem wielozadaniowym zwiększając tym samym potencjał przedsiębiorcy. Pakiety usług dopasowywane są stricte do branży naszych klientów. Innowacyjne rozwiązania wdrażane na terminalu powinny być przede wszystkim dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy, wpływać na rozwój jego biznesu, zwiększać przychody i lojalność konsumentów. Możemy dla każdego klienta uszyć unikalny program lojalnościowy, dopasowany do jego potrzeb. Zasady naliczania punktów są dostosowane do wielkości sklepu, asortymentu oraz liczby klientów.

Cenimy relacje. Budujemy przewagę na rynku poprzez nasz bliski kontakt z klientem. Całodobowa infolinia dostępna przez cały rok, własny serwis działający na terenie całego kraju, indywidualna opieka biznesowa. To wszystko sprawia, że możemy szybko reagować na potrzeby przedsiębiorców. Wdrażamy rozwiązania i funkcjonalności, które czynią biznesy naszych klientów konkurencyjnymi. Wspieramy dając im jeszcze większe możliwości, proponując ofertę opartą o szereg usług dodatkowych.

Grzegorz Mierzwiński

dyrektor Sprzedaży Polskie ePłatności

FMC27news