12.3 C
Warszawa
piątek, 4 października 2024

Sukcesy marki Beesafe

Beesafe, czyli cyfrowa marka wiedeńskiego VIG (Vienna Insurance Group) i Compensa TU SA umacnia swoją rynkową pozycję. Po dwóch latach od startu w Polsce, marka podbiła serca niemal 200 k klientów i stała się benchmarkiem rynkowym. Szybki kalkulator ubezpieczenia OC AC Beesafe, który pozwala wyliczyć składkę po podaniu numeru rejestracyjnego auta oraz daty urodzenia jego właściciela, zmienił zasady gry na rynku ubezpieczeń. Rozwiązanie stało się trwałym elementem krajobrazu polskiego rynku i wzorem do naśladowania przez innych. W drugiej połowie 2022 roku ta zwinna marka wprowadziła na rynek szybkie kalkulatory ubezpieczeń mieszkań i domów oraz NNW szkolnego, wdrożyła szybką likwidację szkody w oparciu o narzędzie AI oraz wraz z Compensa rozwija nowe kanały sprzedaży w oparciu o ideę Embedded Insurance.

Siłą Beesafe jest oczywiście technologia. Ale śmiało można powiedzieć, że nie tylko ona stanowi o sukcesie rynkowym Beesafe.

CX (customer experience) i jego kluczowa część w postaci UX (user experience), to dwa kluczowe fundamenty naszej codziennej pracy mówi Rafał Mosionek. Doświadczenie klienta leży u pierwotnych założeń tego, czym jest teraz Beesafe. Rewolucyjne doświadczenie kalkulacji ubezpieczenia w oparciu o dwie proste informacje, które zostało podane w naprawdę doskonałej formie, stało się podstawą naszego sukcesu. Teraz, jak dodaje Rafał Mosionek, nadchodzi moment, w którym inni będą mogli korzystać z najlepszych doświadczeń naszej marki, ponieważ tworzymy międzynarodowe Customer Experience Competence Center.

Nowe centrum kompetencyjne powstaje z myślą o całej grupie VIG, tworząc jednolite narzędzia pomiaru i poprawy satysfakcji klienta. Przedsięwzięcie jest częścią programu strategicznego VIG 25. VIG 25 to opracowany przez kierownictwo VIG Holding wspólnie z prezesami spółek grupy program strategiczny na lata 2021–2025. W jego ramach firma chce zrealizować takie cele strategiczne, jak wzmocnienie wiodącej pozycji rynkowej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (miejsce w ubezpieczeniowym top 3 każdego z krajów CEE z wyjątkiem Słowenii, wzrost powyżej poziomu rynkowego), tworzenie stałej wartości (współczynnik wypłacalności pomiędzy 150 a 200%, rentowność w biznesie majątkowym) oraz osiąganie celów zrównoważonego rozwoju w obszarach społecznych, klientów i pracowników.

CX Competence Center będzie miejsce, gdzie z całą pewnością będziemy się dzielili doświadczeniami i wypracowywali nowe koncepcje, również w oparciu o sukcesy marki Beesafe – podkreśla Rafał Mosionek. Nowe centrum kompetencyjne stanie się uniwersalną platformą wymiany wiedzy i wykuwania najlepszych praktyk w zakresie całego cyklu życia klienta. I mam nadzieję, że będzie miało realny wpływ na sukcesy każdej marki w portfolio VIG.

FMC27news