Polska w Afryce
Czy polskie firmy skutecznie działają na rynkach w Afryce i krajach arabskich? Czego nam potrzeba, aby zyskać zaufanie i przychylność lokalnych władz?
Gościem amb. Andrzeja Braitera jest amb. Piotr Ciećwierz.
Z Arturem Tłustochowskim, prezesem zarządu Terra Casa, rozmawia Justyna Szymańska. Jak ocenia Pan obecną sytuację na rynku deweloperskim, szczególnie w segmencie premium, w którym Państwo działają? Jakie czynniki napędzają ten rynek, a jakie stanowią wyzwanie? Terra Casa koncentruje się na segmencie rynku premium w Warszawie i Krakowie, realizując inwestycje w prestiżowych lokalizacjach w centrach miast. Obecna sytuacja geopolityczna i związana z nią niepewność wpływają na…
Aż 94 proc. pracodawców i przedstawicieli działów HR w dużych i średnich przedsiębiorstwach uważa, że benefity pozapłacowe zwiększają skłonność kadr do związania się z firmą. Jednocześnie ponad połowa pracowników jest zdania, że oferowane im świadczenia pozapłacowe nie są dopasowane do ich oczekiwań – wynika z badania zrealizowanego przez ICAN Institute na zlecenie VanityStyle. Aby polityka benefitowa przynosiła realne korzyści, w tym budowała długofalową…
Rozmowa z Moniką Ferreirą, founding partner i doradcą strategicznym w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy i Robertem Rękasem, prezesem Zarządu Lewiatan Holding S.A. Rozmawiamy o nowoczesnej franczyzie, która ma wpływ – wpływ na biznes i otoczenie w dużej skali i z widocznym, odczuwalnym rezultatem dla działalności i wyników finansowych franczyzobiorców. Redakcja
Przedsprzedaż mieszkań trzeciego etapu inwestycji Oxygen Park trwa! To doskonały moment, aby zarezerwować swoje wymarzone mieszkanie w jednym z najnowocześniejszych i ekologicznych osiedli w Gdańsku. Oxygen Park położony jest w południowej części miasta, oferuje mieszkania od jednego do pięciu pokoi, w bezpośrednim sąsiedztwie malowniczego Wąwozu Potoku Kowalskiego. Zielona przestrzeń i komfort życia na wyciągnięcie ręki Na terenie osiedla przewidziano rozbudowaną infrastrukturę rekreacyjną….
Wiele firm postrzega inicjatywę opartą na wartościach w taki sam sposób, w jaki postrzega marketingową premierę nowej usługi: jednorazowe wydarzenie mierzone początkową uwagą, jaką na nie zwrócono, a nie autentycznością treści. Może to podważyć wiarygodność liderów organizacji. Dlatego my za cel postawiliśmy sobie dogłębne zbadanie kultury i wizji CRIDO, by zilustrować to, co firma ma reprezentować i osiągnąć poprzez jej…
Czy przedsiębiorstwo przyszłości to firma z prezesem zarządzającym armią botów, systemów opartych o AI samodzielnie wyczytujących i analizujących dane z dokumentów, platform internetowych, na których klient sam się obsłuży, systemów automatycznie wysyłających SMS-y i emaile oparte na szablonach? A co jeśli nagle boty zaczną umarzać zadłużenie, rozkładać na nieograniczoną liczbę rat, a systemy analizujące pozyskane dane z dokumentów pomijać te dokumenty w dalszym procedowaniu…