3.1 C
Warszawa
wtorek, 5 marca 2024

Koniecznie przeczytaj

Nowy znany smak

W kwietniu Grupa Ferrero i The Coca-Cola Company zaprezentowały polskim konsumentom nowy smak popularnych drażetek.

 Limitowana edycja Tic Tac Sprite ma łączyć charakter dwóch globalnych marek. To już drugi produkt, który powstał w wyniku współpracy obu koncernów. W 2019 r., konsumenci na całym świecie mieli możliwość kupić smak Tic Tac Coca-Cola.

Produkt dostępny jest w opakowaniach Tic Tac w dwóch rozmiarach, z efektowną grafiką.

Specjalna limitowana edycja Tic Tac Sprite będzie dostępna w ciągu najbliższych kilku miesięcy w ponad 20 krajach na całym świecie. Premierę nowego smaku wspiera kampania Cool Togheter „Odkryj nowy wymiar orzeźwienia”, obejmująca działania digitalowe i dedykowane materiały promocyjne w sklepach. – Sukces naszej współpracy z The Coca-Cola Company to połączenie dwóch ikonicznych smaków. Obie nasze marki są cenione za smak swoich produktów, a my nieustannie działamy, by jeszcze intensywniej rozbudzić zmysły naszych fanów. Możliwość stworzenia pierwszej w historii pastylki Tic Tac o smaku kultowego Sprite’a była zbyt kusząca, by z niej nie skorzystać. Szczególnie że nasze marki łączy podobne DNA – kochamy dobrą zabawę i orzeźwienie. Liczymy więc, że dzięki tej współpracy nasi fani odkryją nowy wymiar orzeźwienia! – tak wspólny projekt podsumował Scott Perry z zespołu Tic Tac.

Najnowsze