5.9 C
Warszawa
czwartek, 13 marca 2025

Zmieniamy oblicze ubezpieczeń

Digital-First Interactions to dziś priorytet cyfrowych interakcji w ubezpieczeniach. Nasza branża od lat kojarzy się z nadmierną biurokracją. Tradycyjne podejście, bazujące na fizycznych dokumentach i długich ścieżkach akceptacyjnych, coraz bardziej odbiega od oczekiwań współczesnych klientów. Dziś zarówno ci indywidualni, jak i biznesowi oczekują, że wszystkie czynności będą mogli załatwić szybko, wygodnie i w pełni online.

Rafał Kasa, Chief Technology Officer, członek zarządu MAK IT

Dlatego w MAK IT stawiamy na interakcje cyfrowe, eliminując zbędną papierologię, skracając procesy i zapewniając wygodę klientom. Nasze rozwiązania IT pozwalają na pełną digitalizację procesów ubezpieczeniowych, oferując platformy, które łączą wygodę, bezpieczeństwo i zgodność z regulacjami.

InSure – kompleksowa platforma sprzedażowa

Naszym kluczowym systemem jest InSure – kompleksowa platforma sprzedażowa dedykowana leasingom, flotom oraz pakietom dealerskim. Umożliwia sprzedaż produktów ubezpieczeniowych z pełną personalizacją zakresu danych, niezależne kalkulacje ofert, sprzedaż online oraz integrację z usługami ubezpieczycieli. InSure zapewnia także monitoring realizacji planów sprzedażowych, raportowanie i zarządzanie całym procesem ubezpieczeniowym. Dzięki modułowej budowie systemu każde wdrożenie jest elastyczne i dostosowane do potrzeb klienta. Elastyczność oraz możliwość łączenia funkcji zależnie od modelu biznesowego sprawiają, że platforma z powodzeniem wspiera sprzedaż ubezpieczeń zarówno w dużych grupach kapitałowych, jak i mniejszych podmiotach, gdzie kluczowe jest szybkie dostosowanie do zmieniających się
warunków rynkowych.

eVida – pełna cyfryzacja procesów ubezpieczeniowych 

W ubezpieczeniach grupowych kluczowe znaczenie ma self-service procesu przystąpienia i automatyzacja obsługi polis. eVida to aplikacja umożliwiająca pełną cyfryzację tych procesów – od przekazania informacji, przez przystąpienie do ubezpieczenia z wykorzystaniem e-deklaracji, aż po generowanie raportów dla klienta czy ubezpieczyciela. Automatyzacja obejmuje także kontrolę terminów, rozliczeń składek oraz raportowanie zmian o statusie ubezpieczonych. Dzięki eVida zarówno pracodawcy, jak i pracownicy zyskują dostęp do wszystkich niezbędnych informacji online, co znacząco usprawnia zarządzanie programami grupowymi. Cyfrowe deklaracje oraz brak konieczności drukowania dokumentów sprawiają, że cały proces staje się szybszy, bardziej ekologiczny i przyjazny dla użytkownika końcowego.

Nie zapominamy także o wsparciu dla agentów i pośredników. Strefa Agenta to centralne miejsce codziennej pracy, które zapewnia dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi. Portal umożliwia m.in. komunikację z pośrednikami, publikację ogłoszeń, logowanie do systemów sprzedażowych, dostęp do materiałów szkoleniowych i produktowych oraz monitorowanie konkursów i rankingów.

Nasze rozwiązania wpisują się w strategię Digital-First Inter-actions, zmieniając oblicze ubezpieczeń. Eliminujemy bariery, upraszczamy procesy, zwiększamy wygodę i transparentność. Digitalizacja ubezpieczeń to nie tylko przyszłość, lecz także teraźniejszość, w której MAK IT pełni kluczową rolę.

Materiał partnera

FMC27news