Już 10 tys. franczyzobiorców popularnej sieci sklepów

Liczba franczyzobiorców giełdowej sieci sklepów convenience osiągnęła już 10 tys. Nową franczyzobiorczynią, która dołączyła do sieci i otworzyła sklep w Gliwicach, została Marta Dawicka.

Obecnie sieć liczy ponad 11 500 placówek, a każdego roku otwieranych jest około 1000 nowych sklepów. W strukturze franczyzy Żabki 65 proc. stanowią kobiety – to niemal dwukrotnie więcej niż średnia krajowa dla jednoosobowych działalności gospodarczych, która według GUS wynosi 35 proc.

Decyzja Marty Dawickiej o rozpoczęciu współpracy z Żabką – jak sama mówi – wynikała z potrzeby niezależności zawodowej oraz przekonania, że za sukcesem biznesu stoi nie tylko produkt, ale także wsparcie, technologia i relacje.

Od początku wiedziałam, że mogę liczyć na pomoc – zarówno mojej trenerki, jak i całego zespołu Żabki. Zawsze znajdzie się ktoś, kto doradzi lub wskaże właściwe rozwiązanie. To dało mi pewność, że podjęłam dobrą decyzję – stwierdza franczyzobiorczyni.

Ekosystem firmy generuje 68 tys. miejsc pracy. Dla przedsiębiorców oczekujących wsparcia, zaplecza szkoleniowego i rozpoznawalnej marki może stanowić atrakcyjną alternatywę dla samodzielnego prowadzenia biznesu.

Fundamentem sukcesu Żabki są nasi franczyzobiorcy – to dzięki ich zaangażowaniu marka jest dziś obecna w całej Polsce i codziennie dociera do milionów klientów. Naszym celem jest tworzenie takiego modelu biznesowego, który daje wsparcie i przestrzeń do rozwoju dla każdego, kto chce realizować się w handlu i prowadzić własną działalność mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Co trzeci franczyzobiorca Żabki (32 proc.) prowadzi swój sklep ponad 4 lata, a niektórzy współpracują z marką od blisko 22 lat. Część z nich rozwija karierę w strukturach firmy jako trenerzy czy eksperci. Wśród 10 tys. franczyzobiorców są osoby w wieku od 18 do 78 lat, a ponad 800 pochodzi z zagranicy – głównie z Ukrainy.

KR

Podobne wpisy