CUSTOMER SERVICE
PrzezRedakcja
Redakcja
Publicystka OilPrice, Cwetana Paraskowa, zauważa, że mitem, który krąży od czasu wprowadzenia embarga naftowego państw arabskich w latach 70. XX w., jest twierdzenie, że OPEC (Organizacja Krajów Eksportujących Ropę Naftową)…
7 na 10 przedsiębiorców ma problem z klientami niepłacącymi na czas. Pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na krajobraz płatności w Polsce. Jak wynika z raportu Intrum „European Payment Report 2020”, aż…
Nowoczesne technologie, automatyzacja i AI na nowo zdefiniowały podejście do prowadzenia działalności gospodarczej. Nie jest tajemnicą, że firmy, które potrafią wykorzystać potencjał cyfrowych narzędzi, stają przed szansą zbudowania silnej przewagi konkurencyjnej….
rynek_powierzchni_magazynowych.pdf info
Współcześnie już chyba mało kto zadaje sobie pytanie, czy w jego organizacji potrzebne jest rozwiązanie CRM. Świadomość możliwości, jakie dają systemy pozwalające na zarządzanie relacjami z klientami, tzn. zwiększanie zaangażowania oraz budowanie…