Po raz pierwszy w swojej historii Ferrero wprowadza do portfolio produktów tabliczki czekolady premium. Ma to wzmocnić konkurencyjność firmy w tym segmencie rynku.
Tabliczki będą dostępne w trzech smakach, z których każdy będzie skomponowany z różnych odmian czekolady. – Wprowadzając na rynek tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello, chcieliśmy zaoferować konsumentom nowe doznania smakowe inspirowane dwiema naszymi najbardziej kultowymi markami, które są kochane na całym świecie. Nowy kształt czekolady, która jednocześnie pozostaje wierna temu, czego oczekują miłośnicy Ferrero Rocher i Raffaello: wielozmysłowemu doświadczeniu smakowemu, które zapewnia wyjątkową chwilę rozkoszy. Efekt, który osiągnęliśmy, jest wynikiem nieustannej koncentracji na innowacyjności produktów i pasji do jakości, która od zawsze nas wyróżnia – powiedziała Krystyna Niesłuchowska, Country Category Marketing Manager Praline.
Nowe tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello będą dostępne na polskim rynku od listopada. Wprowadzeniu na rynek Ferrero Rocher w 1982 r. i Raffaello w roku 1990 przyświecało pragnienie, aby wysokiej jakości specjały cukiernicze stały się dostępne dla szerokiego grona konsumentów.
WK