4.9 C
Warszawa
poniedziałek, 25 listopada 2024

Starbucks zapowiada własne NFT

Sieć Starbucks chce tworzyć własne NFT. Mają zaangażować fanów kawiarnii.

Kawiarnie Starbucks chcą zaoferować swoim klientom rozmaite cyfrowe dobra w formie tokenów NFT. Pierwsze produkty w tej formie mają być dostępne w drugim kwartale 2022 roku.

Token NFT (Non-Fungible Token) to wirtualny certyfikat (token), którego nie da się wymienić na inny, zmienić jego „zawartości” ani zhakować.

Sieć chce w ten sposób budować cyfrową społeczność klientów i walczyć skutecznie o ich zaangażowanie. Starbucks to jedna z najpopularniejszych sieci kawiarni na świecie.

Firma przebiła oczekiwania dotyczące przychodów za drugi kwartał finansowy 2022 roku, osiągając 7,64 mld dol., wobec oczekiwanych 7,6 mld dol. Z kolei zysk netto wyniósł 674,5 mln dol., czyli 58 centów na akcję, w porównaniu z 659,4 mln, czyli 56 centów na akcję, w analogicznym kwartale poprzedniego roku.

Źródło: WM

FMC27news