Boty czy ludzie? Dlaczego hybrydowe Contact Center to najlepsza strategia
Aż 75,9 proc. Polaków miało już kontakt z botem w Contact Center – to wzrost o ponad 12 punktów procentowych w ciągu dwóch lat. Równocześnie rośnie poziom zadowolenia: niemal co czwarty Polak (24,6 proc.) pozytywnie ocenia obsługę przez boty, podczas gdy odsetek sfrustrowanych użytkowników spadł do 40,9 proc. – wynika z tegorocznej edycji badania Armatis Customer Experience Index.
Pomimo tych pozytywnych zmian ujawnionych w badaniu, dane ujawniają kluczowe wyzwanie – tylko 8,1 proc. respondentów w pełni ufa botom, a ponad połowa (52,5 proc.) ma poważne wątpliwości, co do ich skuteczności. Co więcej, 67,9 proc. Polaków wciąż woli zaczekać na obsługę przez konsultanta niż skorzystać z natychmiastowej pomocy bota.
Te wyniki jednoznacznie wskazują, że najbardziej efektywna strategia to inteligentne połączenie automatyzacji z ludzkim kontaktem. Właśnie w tej hybrydowej obsłudze specjalizuje się Armatis – wiodący europejski outsourcer obsługi klienta i sprzedaży z ponad 30-letnim doświadczeniem.
Jeśli szukasz partnera do wielokanałowej, wielojęzycznej obsługi klienta i sprzedaży, który zapewni optymalną równowagę między technologią AI a profesjonalnym zespołem konsultantów – Armatis jest najlepszym wyborem. Firma obsługuje klientów w ponad 14 językach, zatrudnia około 9 tys. specjalistów na całym świecie (w Polsce ok. 2 tys.) i oferuje elastyczne skalowanie zespołów zgodnie z Twoimi potrzebami.
Sprawdź, jak Armatis może wspierać rozwój Twojego biznesu:
https://www.armatis.com/pl
materiał partnera