Gwarancja ubezpieczeniowa turystyczna – co daje organizatorowi turystyki, a co klientowi?

Gwarancja ubezpieczeniowa turystyczna – co daje organizatorowi turystyki, a co klientowi?

W sytuacji ogłoszenia niewypłacalności touroperatora i uruchomienia środków z gwarancji zakład ubezpieczeń dokonuje weryfikacji zgłoszenia od klienta w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie wymaga uzupełnień, termin…

Karta paliwowa a flota firmowa, czyli gdzie szukać oszczędności

Karta paliwowa a flota firmowa, czyli gdzie szukać oszczędności

Już od wielu lat karty paliwowe stały się nieodłącznym elementem sprawnego i efektywnego zarządzania flotą samochodową w każdej firmie. Jednak oprócz wygody jeszcze większe znaczenie mają oszczędności jakie generuje współpraca z właściwie wybranym…

Rynek e-commerce w obliczu pandemii – o korzyściach płynących dla sektora ze specyficznej sytuacji gospodarczej

Rynek e-commerce w obliczu pandemii – o korzyściach płynących dla sektora ze specyficznej sytuacji gospodarczej

Dla konsumentów zakupy online stały się codziennością. Wg badań Gemiusa odsetek Polaków kupujących w sieci wzrósł rok do roku o 4 proc., a dla aż 13 proc. konsumentów online stał…

Oprogramowanie dla e-commerce. Czym się kierować przy wyborze?

Oprogramowanie dla e-commerce. Czym się kierować przy wyborze?

Znalezienie (a następnie wdrożenie) nowego rozwiązania e-Commerce to ogromne przedsięwzięcie, które rzutuje na przyszły sukces firmy. Wdrożenie systemu e-Commerce powinno rozpocząć się od wykonana analizy przedwdrożeniowej. Celem takiej analizy jest identyfikacja…