



Gwarancja ubezpieczeniowa turystyczna – co daje organizatorowi turystyki, a co klientowi?
W sytuacji ogłoszenia niewypłacalności touroperatora i uruchomienia środków z gwarancji zakład ubezpieczeń dokonuje weryfikacji zgłoszenia od klienta w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie wymaga uzupełnień, termin…

Karta paliwowa a flota firmowa, czyli gdzie szukać oszczędności
Już od wielu lat karty paliwowe stały się nieodłącznym elementem sprawnego i efektywnego zarządzania flotą samochodową w każdej firmie. Jednak oprócz wygody jeszcze większe znaczenie mają oszczędności jakie generuje współpraca z właściwie wybranym…

Polacy chcą podróżować jak nigdy wcześniej
Wyniki badania „Holiday Barometer 2022”. Wakacje za pasem – morze, góry, a może „city break”? Polacy są jednym z najchętniej podróżujących narodów w Europie. Aż 2/3 Polaków ma już sprecyzowane plany na wakacje 2022,…

Wakacje z ubezpieczeniem
Na zbliżający się sezon letni zalecamy w dalszym ciągu polisy z zakresem zawierającym zachorowania na Covid-19 i z dodatkowym ryzykiem izolacji i kwarantanny. Wciąż zdarzają się bowiem zachorowania na Covid-19 za granicą. Obserwujemy zachorowania o lżejszym…

Rynek e-commerce w obliczu pandemii – o korzyściach płynących dla sektora ze specyficznej sytuacji gospodarczej
Dla konsumentów zakupy online stały się codziennością. Wg badań Gemiusa odsetek Polaków kupujących w sieci wzrósł rok do roku o 4 proc., a dla aż 13 proc. konsumentów online stał…

Oprogramowanie dla e-commerce. Czym się kierować przy wyborze?
Znalezienie (a następnie wdrożenie) nowego rozwiązania e-Commerce to ogromne przedsięwzięcie, które rzutuje na przyszły sukces firmy. Wdrożenie systemu e-Commerce powinno rozpocząć się od wykonana analizy przedwdrożeniowej. Celem takiej analizy jest identyfikacja…

Rosnący udział płatności bezgotówkowych
W 2021 r. udział płatności bezgotówkowych w liczbie transakcji zrealizowanych w punktach handlowo-usługowych wyniósł 57 proc. w stosunku do 43 proc. wykonanych gotówką. To wzrost kolejno o 3 p.p. i 11 p.p. w porównaniu do 2020 r. i 2019 r. Do płatności bezgotówkowych przekonują…

Płatności przyszłości
Analizy trendów, badania konsumenckie, wypowiedzi ekspertów, prognozy analityków. Nie ma żadnych wątpliwości – płatności odroczone są atrakcyjnym rozwiązaniem dla e-commerce. Po raz pierwszy od lat zgodni są wszyscy: sprzedawcy, firmy udzielające finansowania…

Sztuczna inteligencja nie zastąpi człowieka przy obsłudze klienta
Monika Röhr jest Country Leadem na Polskę w Sitel Group. W wywiadzie wyjaśnia, jak wygląda optymalne rozwiązanie dla centrów kontaktowych i jaką rolę odgrywa w tym sztuczna inteligencja. Pani Röhr, call center staje się…
