Zacznij, zanim będziesz gotowy/a, czyli program sukcesji w Grupie Raben
|

Zacznij, zanim będziesz gotowy/a, czyli program sukcesji w Grupie Raben

Czy istnieje idealny moment na awans? Czy tylko idealnie dopasowany do stanowiska kandydat będzie z sukcesem realizował nowe zdania? Zdecydowanie nie! Właśnie dlatego hasłem przewodnim Programu Sukcesji w Grupie Raben zostało zdanie:…

Najlepsza wizytówka firmy? Zmotywowani i chętni do działania pracownicy
|

Najlepsza wizytówka firmy? Zmotywowani i chętni do działania pracownicy

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, w którym talenty są jednym z najcenniejszych zasobów, employer branding staje się kluczowym elementem strategii HR. Employer branding to koncepcja budowania wizerunku pracodawcy, który przyciąga,…

Dochodzenie należności od spadkobierców: rentowność i budowanie przewagi konkurencyjnej
|

Dochodzenie należności od spadkobierców: rentowność i budowanie przewagi konkurencyjnej

W obliczu coraz częstszych sytuacji, gdy dochodzenie należności staje się procesem długotrwałym i skomplikowanym, wierzyciele muszą się zmierzyć z różnorodnymi wyzwaniami. Od ignorowania wezwań do zapłaty przez dłużników, poprzez ogłoszenia upadłości czy przypadki…

BudujeMY dobre relacje każdego dnia
|

BudujeMY dobre relacje każdego dnia

Edenred Polska tworzy zespół ekspertów z zakresu benefitów pracowniczych, których głównym zadaniem jest zapewnienie długoterminowego dobrostanu pracowników. Wszystko w oparciu o obowiązujące rozwiązania prawne w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci kart przedpłaconych Mastercard od Edenred….

15 lat współpracy z branżą zarządzania wierzytelnościami.
|

15 lat współpracy z branżą zarządzania wierzytelnościami.

4-B Group od początku było nastawione na współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami. Przez ostatnie 15 lat wszystkie nasze działania były sfokusowane na rozwoju usług i narzędzi wspierających procesy operacyjne i back officowe w firmach…

Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?
|

Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?

Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta. Czas pokaże, jak będzie ona ewoluować w procesach realizowanych w Contact Center. …

Innovation AG – polska firma, która tworzy przyszłość elektromobilności
|

Innovation AG – polska firma, która tworzy przyszłość elektromobilności

Rewolucja w sektorze transportu dostawczego staje się faktem za sprawą pierwszego polskiego pojazdu elektrycznego kategorii N1. Zaprojektowane przez zespół Innovation AG auto jest dostosowane do potrzeb przewozu towarów w obszarze…