11.1 C
Warszawa
czwartek, 3 października 2024

E-commerce

APLIKACJE W E-COMMERCE. NARZĘDZIA NA KAŻDY PROBLEM

Zdobycie nowych klientów jest zwykle najdroższym i najtrudniejszym elementem e-commerce.

E_Commerce.pdf

Konkurencja jest ogromna, a konsumenci kapryśni. Z pomocą przychodzą aplikacje, które ułatwiają prowadzenie biznesu i docieranie do nowych odbiorców, utrzymanie kontaktu z dotychczasowymi klientami oraz przekonanie do zakupu tych, którzy wciąż wahają się przed kliknięciem „zamów”. Czy w gąszczu rozwiązań sukces jest na wyciągnięcie ręki? (…)

Wymagania klientów wyzwaniem dla firm kurierskich

Rozwój sprzedaży internetowej sprawił, że branża kurierska rozkwitła. Z raportu !E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska” przygotowanego przez Gemiusa i Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, iż 54 proc. internautów dokonuje zakupów online. Jest to wzrost o całe 4 punkty procentowe w porównaniu z poprzednim rokiem. (…)

Jak rozwój rynku e-commerce stymuluje upowszechnienie płatności elektronicznych

Rozwój płatności internetowych to trend, którego nie sposób zatrzymać. Zakupy przez Internet już dawno stały się codziennością, a teraz klienci oczekują, że za pośrednictwem sieci będą mogli zrobić dużo więcej. (…)

Zakaz handlu w niedziele a rozwój rynku e- i m-commerce

Bezpośrednio po pierwszej niedzieli bez handlu, która wypadła 11 marca br., przyjrzeliśmy się dokładnie temu, co robili Polacy, którzy mieli w zwyczaju w choć jedną niedzielę w miesiącu odwiedzać galerie handlowe. (…)

Ewolucja czy rewolucja?

Jest rok 2008. Rynek e-commerce w Polsce właśnie osiągnął 11 miliardów złotych, rosnąc przez ostatnie lata po kilkadziesiąt procent rok do roku. Branża kwitnie pomimo kryzysu, który niedawno zaczął szaleć na świecie. (…)

ZROZUMIEĆ POTRZEBY KLIENTA

Gdyby zapytać dowolnie wybranego przedstawiciela sklepu internetowego o to, czy obsługa klienta jest dla jego biznesu ważna, najprawdopodobniej nie usłyszelibyśmy innej odpowiedzi niż zdecydowanie twierdzącą. (…)

Inteligentni asystenci zmienią rynek

Polski rynek e-commerce w raporcie Gemiusa jest już wyceniany na 36-40 mld zł. rocznie i notuje kolejne wzrosty. Wraz z jego rozwojem rośnie grono fi rm, które upatrują swojej przewagi konkurencyjnej w nowatorskim podejściu do sprzedaży, wychodzącemu naprzeciw oczekiwaniom kupujących. (…)

EUROPEJSKI RYNEK E-COMMERCE ROŚNIE W SZYBKIM TEMPIE

Współcześnie dynamiczny rozwój cyfryzacji i nowych technologii kształtuje gospodarki państw. Z każdym rokiem coraz więcej firm i konsumentów wykorzystuje internet do nabywania towarów i usług. Według danych Eurostatu1 prawie 7 na 10 internautów (68 proc.) dokonało zakupów online w 2017 roku. (…)

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

FMC27news