Trwająca pandemia i obawy z nią związane mają wpływ na sytuację gospodarczą i życie każdego z nas. Niektórzy myślą o otwarciu własnego biznesu, jednak niepewność jutra sprawia, że ostrożnie podchodzimy do nowych możliwości biznesowych. Dobrym pomysłem na swoją firmę może okazać się własna stacja paliw. Współpraca ze sprawdzonym partnerem, pod rozpoznawalną marką, to klucz do sukcesu.
Circle K to zaufana i znana marka, dlatego franczyzobiorca, który zdecyduje się na otwarcie własnej stacji paliw, ma ułatwiony start. Jeśli tylko dysponuje środkami na finansowanie inwestycji oraz ma do dyspozycji ciekawą lokalizację, może z powodzeniem dołączyć do rozpoznawalnej sieci, o ugruntowanej pozycji na rynku. W wyjątkowych przypadkach, po odpowiedniej weryfikacji finansowej Partnera możemy zaoferować także wsparcie w postaci atrakcyjnej pożyczki z przeznaczeniem na cele inwestycyjne. Współpracę franczyzową postrzegamy jako transfer sukcesu, mamy świadomość, że stacje franczyzowe prosperują tak dobrze, jak własne stacje sieci. Im bardziej rozpoznawalna jest nasza marka, im lepiej się kojarzy, tym chętniej partnerzy franczyzowi podejmą z nami współpracę.
Aby biznes partnera dobrze się rozwijał
Zależy nam na tym, aby biznes partnera, który zdecyduje się na współpracę z nami, dobrze się rozwijał. Równocześnie wierzymy, że działamy w obszarze dość odpornym na kryzys, chociażby ze względu na zróżnicowane źródła przychodu, takie jak wysokiej jakości paliwa oraz nowoczesne punkty convenience, łączące sklep i punkt gastronomiczny. Co więcej, nawet przy zmniejszonym ruchu samochodów osobowych, branża transportowa dobrze prosperuje. Bardzo dbamy o jakość produktów i obsługi, inwestujemy w coraz lepszą ofertę na stacjach własnych, nowe koncepty gastronomiczne oraz doskonałą jakość paliwa, aby klienci lubili nasze stacje i chętnie robili tutaj zakupy. W segmencie paliwowym naszym franczyzobiorcom zapewniamy dostęp do uznanych na rynku paliw miles® i milesPLUS® oraz sezonowego milesPLUS® diesel arktyczny, które wzbogacone są o dodatki uszlachetniające, zapewniające najwyższą jakość. Konsekwentnie wprowadzamy także nowe rozwiązania, które mają na celu ułatwienie naszym klientom korzystania ze stacji w szybki i bezpieczny sposób, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii. Nasi klienci mogą dokonać płatności za paliwo, a na niektórych stacjach także za myjnię, przez aplikację mobilną. W wybranych miastach oferujemy także możliwość zamówienia produktów spożywczych oraz ciepłych przekąsek z oferty Circle K z dostawą do domu. Te udogodnienia sprawiają, że klienci mogą korzystać z oferty stacji w taki sposób, który jest dla nich najbardziej komfortowy.
Wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności
Franczyzobiorcom oferujemy wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności, dlatego nie wymagamy doświadczenia czy znajomości branży. Franczyzobiorcą może zostać zarówno właściciel działającej placówki paliwowej, jak i właściciel działki, który dopiero zamierza wybudować stację paliw. W przypadku nawiązania współpracy możemy nawet doradzić jakie lokalizacje terenów byłyby optymalne dla funkcjonowania stacji paliw. Do współpracy z naszymi franczyzobiorcami podchodzimy indywidualnie i w wielu aspektach pozostajemy elastyczni. Już na starcie wspieramy ich, oferując doradztwo i szkolenia, mogą oni także liczyć na stałą opiekę kierowników regionalnych, którzy oferują pomoc w wielu aspektach prowadzenia stacji. Nasi partnerzy zyskują również dostęp do międzynarodowego know-how grupy Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K, która jest jedną z głównych sieci m.in. na rynku amerykańskim. To wszystko sprawia, że nawet w niepewnych czasach proces dołączenia do Circle K przebiega bezproblemowo, a franczyzobiorcy od pierwszych chwil czują się częścią większej całości.
Mirosław Caputa
dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiadający m.in. za rozwój sieci franczyzowej