Do końca września będzie trwała ogólnopolska akcja „Nutella Kocha Polskę”, dzięki której kupując dedykowany słoik popularnego kremu możemy odkrywać wyjątkowe miejsca. Wszystkie zostały wybrane we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym.
Producent popularnego kremu, poprzez akcję „Nutella Kocha Polskę”, pragnie zachęcić konsumentów do znalezienia chwili, by się zatrzymać w swoim codziennym pędzie i odkryć piękne miejsca w Polsce.
– Nutella chce przypomnieć, że Polska ma wiele do zaoferowania. Setki kilometrów pięknych plaż, morze, góry z zapierającymi dech pejzażami, wstęgi przepływających przez cały kraj rzek czy tysiące malowniczych jezior i urokliwych miejscowości – to wszystko znajdziemy w Polsce. Wszyscy lubimy wakacje i wakacyjne podróże – odpoczywamy, poznajemy nowe miejsca, dlatego Nutella we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym (PTTK) stworzyła mapę wyjątkowych, wartych odwiedzenia polskich lokalizacji – czytamy w komunikacie prasowym.
Dzięki kodom QR znajdującym się na etykietach słoików Nutelli możemy odkrywać ciekawostki dotyczące 16 wybranych miejsc, a także propozycje spędzenia wolnego czasu. Akcja trwa do 30 września 2021 r. Każdy może też samemu dodać do mapy swoje ulubione miejsce, opisać lokalne atrakcje i wygrać wakacyjne nagrody.
Jeśli mamy już wspomniany promocyjny słoik kremu Nutella, musimy zeskanować znajdujący się na etykiecie kod QR. Dzięki temu dostaniemy się do znajdującej się na nutella.pl biblioteki 16 filmowych przewodników po prezentowanych na etykietach wyjątkowych miejscach w Polsce oraz mapy z reklamowych filmów kremu. Przewodniki to nie tylko 16 inspirujących miejsc wartych odwiedzenia, ale także krótkie listy ciekawostek i propozycji oryginalnego spędzenia czasu w regionie. Na etykietach oraz w filmowych przewodnikach znalazły się: Kazimierz Dolny, Sandomierz, Wrocław, Sopot, Tczew, Jezioro Solińskie, Trzęsacz, Narew, Góry Stołowe, Biebrza, Hel, Woliński Park Narodowy, Chełmno, Hala Gąsiennicowa, Szczecin i Cieszyn.
– Pandemiczna rzeczywistość ograniczyła możliwości podróżowania, większość z nas zrezygnowała z wyjazdów zagranicznych i postawiła na wakacje w kraju. Postanowiliśmy więc zorganizować akcję, dzięki której miłośnicy kremu Nutella będą mogli poznać piękne miejsca w Polsce. Opracowane wspólnie z PTTK atrakcje turystyczne pozwolą nam odkryć tajemnicze zakątki Polski – mówi Beata Dziekanowska z Ferrero.
– Odkryj tajemnice podziemnej trasy turystycznej Sandomierza, dowiedz się dlaczego kogut jest symbolem Kazimierza, zobacz latarnika przy pracy we Wrocławiu, poznaj Sopot od strony rybackiej przystani, odkryj cuda techniki na miarę wieży Eiffla w Tczewie, spróbuj bieszczadzkich Proziaków nad Soliną, poznaj legendę o Zielenicy w Trzęsaczu, zobacz gdzie nad Narwią kręcono „opowieści z Narnii”, a jeśli się odważysz – pokonaj skalny labirynt Gór Stołowych – przekonują pomysłodawcy akcji w komunikacie prasowym. – Ale to nie wszystko, zachęcamy również do zawędrowania do geograficznego centrum Europy i wypatrzenia 297 gatunków ptaków nad Biebrzą, obejrzenia największej w Polsce drewnianej rzeźby na Helu, sprawdzenia jak żyli Słowianie i Wikingowie ponad tysiąc lat temu w okolicach Wolińskiego Parku Narodowego, zwiedzenia najdłuższych w Europie murów miejskich w Chełmnie oraz cieszyńskiej Wenecji w Cieszynie. Na koniec pora sprawdzić jak daleko do morza ma Szczecin i wysłuchać koncertu w wyjątkowym budynku Filharmonii Szczecińskiej oraz zachwycić się zapierającym dech w piersiach widokiem na Tatry z Hali Gąsienicowej – czytamy. PK