Producent najpopularniejszego kremu z orzechów laskowych i kakao przygotował kampanię Unique Smile, dzięki której każdy będzie mógł zamówić specjalną etykietę ze swoim własnym uśmiechem.
Etykieta każdego ze słoików zaprojektowanych w ramach limitowanej edycji różni się od pozostałych kompozycją elementów grafi cznych. Z okazji startu kampanii, producent kremu Nutella rozpoczyna także promocję konsumencką, podczas której każdy z klientów, będzie mógł na stronie internetowej marki w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęciem.
– Kampania Nutella Unique Smile promuje najważniejszą wartość dla Grupy Ferrero – czyli radość. Każdy uśmiech jest tak samo piękny, każdy się liczy. Promujemy tę wartość już od 30 lat istnienia Ferrero w Polsce. Ten rok, w związku z jubileuszem, jest dla nas szczególny, chcemy się więc dzielić z naszymi klientami, tym, co najlepsze – uśmiechem – przekonuje Beata Dziekanowska, menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.
Koncepcję promocji wraz z producentem przygotowały agencje Hand Made i Arvato, a za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.
– Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella, a jego wyrazem jest uśmiech. Wiemy, że uśmiech każdego z naszych konsumentów jest niepowtarzalny, dlatego stworzyliśmy specjalną limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella. Każdy słoik jest inny, a w ramach limitowanej edycji przygotowaliśmy ich ponad dwa miliony! W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja – tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager kategorii Nutella.