5.7 C
Warszawa
wtorek, 5 listopada 2024

Karta paliwowa a flota firmowa, czyli gdzie szukać oszczędności

Już od wielu lat karty paliwowe stały się nieodłącznym elementem sprawnego i efektywnego zarządzania flotą samochodową w każdej firmie. Jednak oprócz wygody jeszcze większe znaczenie mają oszczędności jakie generuje współpraca z właściwie wybranym partnerem. Dlatego warto zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii: m.in. doświadczenie, zakres usług, szerokość sieci akceptacji karty aż po atrakcyjność cenową proponowanej oferty. Nie bez znaczenia są również narzędzia ułatwiające zarządzanie i stały monitoring floty.

UTA Edenred to jeden z wiodących i najszybciej rozwijających się emitentów kart paliwowo-serwisowych i urządzeń do poboru myta. Rozwiązania, które oferuje dostawca są dedykowane dla każdej wielkości firm transportowych i spedycyjnych, ale także dla firm nie związanych z branżą transportową, wykorzystujących flotę dla własnych celów. Rozwiązania UTA Edenred mają zastosowanie dla wszystkich typów pojazdów: od samochodów osobowych przez dostawcze, autobusy, aż po ciągniki siodłowe.

Największą zaletą karty UTA jest ich uniwersalność i rozległa sieć akceptacji, obejmująca ponad 70 000 punktów w 40 krajach Europy. Aktualnie zawiera ona m.in. 54 700 stacji paliw różnych marek, z czego ponad 4 600 jest zlokalizowanych w Polsce. Tak szeroka sieć akceptacji sprawia, że UTA Edenred jest w stanie zaproponować klientom korzystną ofertę cenową i indywidualnie dopasowane rabaty, ale również wygodę i oszczędność czasu. Dzięki UTA Full Service Card mogą bezproblemowo i na atrakcyjnych warunkch korzystać z wielu usług: np. tankowania (oprócz ON i benzyny, również paliwa alternatwne takie jak LPG, LNG i CNG), nowoczesne rozwiązania do opłat drogowych, usługi mycia, parkingi, naprawy, a także cyfrowe narzędzia do zarządzania flotą.

Mając na uwadze działania ograniczające emisję CO2, managerowie flot coraz częściej wybierają pojazdy elektryczne. UTA Edenred ma w swojej ofercie praktyczne i kompaktowe rozwiązania dla wszystkich rodzajów napędów. W ostatnich miesiącach, we współpracy z  partnerem ChargePoint, emitent rozszerzył swoją ofertę e-mobilności. Dzięki UTA eCharge klienci UTA Edenred mają dostęp do ponad 240 000 publicznych punktów ładowania w 32 krajach europejskich – a liczba punktów wciąż rośnie.

Obecnie UTA Edenred ma w ofercie kilka narzędzi, które usprawniają działanie i zarządzanie nie tylko dużymi, ale też średnimi i małymi flotami. Warto tutaj wspomnieć chociażby o UTA SmartCockpit® – to aplikacja ułatwiająca planowanie tankowań. Interesującym rozwiązaniem jest również UTA SmartConnect® – usługa dostępna z wykorzystaniem UTA One® – urządzenia do poboru opłat drogowych dla samochodów o masie powyżej 3,5 t., umożliwiająca stały wgląd do szczegółowych informacji na temat pojazdów, ich aktywności i przemierzonych tras.

UTA Edenred planuje kontynuować strategię cyfryzacji. Kolejnym, bardzo ważnym krokiem w  rozszerzaniu oferty emitenta jest aplikacja mobilna UTA EasyFuel®, dzięki której klienci będą mogli dokonywać transakcji przy dystrybutorze za pomocą smartfona – szybko, wygodnie i  bezpiecznie. Według najnowszych zapowiedzi, w najbliższym czasie UTA Edenred planuje również wzbogacić ofertę swoich usług o cyfrowe rozwiązania w zakresie parkowania i opłat za przejazd, dedykowane dla pojazdów z sektora lightfleet.

UTA Edenred stale wspiera i ułatwia mobilność swoich klientów, dopasowując ofertę do ich indywidualnych potrzeb. Profesjonalne doradztwo, korzystne warunki i pakiety rabatowe pozwalają generować oszczędności oraz istotnie wpływają na koszty utrzymania floty.

Więcej informacji na www.uta.com

FMC27news