
Podobne wpisy

Zamiast podwyżek – kasa na fryzjera i więcej mandatów
Kontrolerzy ze skarbówki dostaną prawie 10 mln zł na zakupy kontrolowane w ramach akcji mandatowych. Woleliby jednak podwyżki. Resort finansów, który nadzoruje działania fiskusa, nie jest zadowolony z tegorocznej akcji mandatowej pt. „weź paragon”. Ministerstwo oczekiwało, że urzędnicy przyniosą w zębach grube miliony, a skończyło się skutecznością zaledwie na poziomie kilku procent sprawdzonych punktów sprzedaży….

Dostosować pracę do zmieniających się warunków społecznych
Wdrożenie hybrydowego modelu pracy, przystosowanych do obecnych czasów systemów premiowania i oceny pracowników, edukacja kompetencji odpowiadających realiom pracy zdalnej, a także zmiana pokoleniowa, ciągła rotacja pracowników i brak wystarczającej podaży wykwalifikowanych kadr – to największe wyzwania, z jakimi będą musiały się zmierzyć polskie firmy w nowej, popandemicznej rzeczywistości na rynku pracy. Polskie firmy rzadko posiadają strategie HR-owe określające m.in., w jaki sposób…

Artur Dziambor: Nie rozumiem utyskiwania na pracę w niedziele
Kto powinien decydować o zamykaniu lub otwieraniu sklepów? Pracodawcy czy rząd? A może pracownicy chcą dorobić w weekend? O tym, czy rynek powinien sam się regulować rozmawiamy z posłem Arturem Dziamborem. Redakcja

Niebezpieczny związek Andrzeja Dudy
Kim jest doradca prezydenta, Michał Królikowski? Gdy na początku września wyszło na jaw, że doradca prezydenta Andrzeja Dudy, prof. Michał Królikowski, pracował dla firmy, której właściciele zostali w lutym br. aresztowani przez CBŚ za wyłudzenie rekordowych 700 mln zł VAT, media i politycy byli w szoku. – Byłem pełnomocnikiem tej firmy w sprawach związanych z wymiarem podatku za 2012 rok. O ile pamiętam, w drugiej…

Krach na rynku kart paliwowych
Wyrok unijnego trybunału to cios dla firm płacących za paliwo kartami. „Wydawanie kart paliwowych to usługa finansowa, która nie podlega podatkowi VAT” – orzekł TSUE. Firmy udostępniające tzw. karty paliwowe oraz podmioty korzystające z tych produktów mają poważny problem, który może przewrócić do góry nogami biznesowy model takich przedsiębiorstw. Chodzi o wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii…

KINDER Joy of moving – inicjatywa Ferrero łącząca sportową zabawę i edukację
W 2022 roku Grupa Ferrero obchodzi 30-lecie swojej działalności w Polsce oraz 15-lecie realizowania programu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – KINDER Joy of moving. Celem tej inicjatywny jest promocja aktywnego stylu życia wśród młodego pokolenia i ich rodzin oraz pokazanie, że sport jest fantastyczną platformą do rozwoju! Obecnie w ramach programu w naszym kraju realizowanych jest aż siedem ogólnopolskich projektów sportowo-edukacyjnych,…