13.4 C
Warszawa
środa, 9 października 2024

Pod silnym brandem

Eurofactor należy do TOP 10 największych firm faktoringowych w Polsce. Działamy na rynku od niespełna 12 lat. Spółka pod nazwą Credit Agricole Commercial Finance została zarejestrowana w kwietniu 2011 r.

Stanisław Atanasow, prezes zarządu, Eurofactor

Budując firmę od zera, postawiliśmy na jej rozwój ewolucyjny i bezpieczny. Badaliśmy możliwości, tworzyliśmy procesy, zbudowaliśmy zespół. W naszych działaniach stawialiśmy nie tylko na dobrą, dopasowaną do warunków rynkowych ofertę, ale przede wszystkim na wysokie standardy jakości obsługi.

Przez te wszystkie lata z sukcesem budujemy naszą rynkową pozycję i zdobywamy zaufanie klientów.

I choć Eurofactor jest dwa razy młodszy niż rynek faktoringowy w Polsce, mamy się czym pochwalić. Ani razu przez 11 lat nie odnotowaliśmy spadku sprzedaży, a dynamiki, które wypracowaliśmy, zawsze były powyżej wyniku całego rynku faktoringowego w Polsce.

Podkreślić przynależność 

W 2015 r., aby podkreślić naszą przynależność do Grupy CA, zmieniliśmy nazwę na Eurofactor – tak jak wszystkie spółki faktoringowe należące do Grupy CA w Europie.

Unifikacja nazewnictwa spółek faktoringowych to nie tylko działania wizerunkowe i występowanie pod jednym silnym brandem. To przede wszystkim wymierne korzyści dla naszych klientów. Wspólna oferta, dla naszych klientów w całej Europie, obejmująca ten same wysokie standardy obsługi oraz rozwiązania prawno – podatkowe uwzględniające specyfikę danego kraju. Dzięki temu mogliśmy oferować naszym klientom rozwiązania „szyte” na miarę ich potrzeb i oczekiwań, które nie były ograniczane li tylko do działalności na rodzimych rynkach.

Jednak to nie koniec zmian i podkreślania naszej przynależności do Grupy CA. Od stycznia br. Eurofactor podobnie jak wszystkie należące do Grupy EFL spółki, czyli EFL, EFL Finance oferujący leasing, pożyczki i ubezpieczenia, spółka flotowa Carefleet z usługami flotowymi oraz specjalizująca się w wynajmie pojazdów ciężkich spółka TRUCK CARE zmieniły swoją identyfikację wizualną.

Nasze logotypy zmieniły się wizualnie, ale to ciągle te same marki, które znają i cenią nasi klienci i partnerzy.

Zdecydowaliśmy się na działanie pod wspólnymi barwami, które jeszcze bardziej identyfikują nas z Grupą Credit Agricole, po to aby nasi klienci, kontrahenci i partnerzy nie mieli wątpliwości, z jaką silną i rozpoznawalną marką współpracują.

FMC27news