0.3 C
Warszawa
czwartek, 26 grudnia 2024

Komu służą technologie?

Z nowych technologii korzystają wszyscy, chociaż niektórzy o tym nie wiedzą. Nowoczesne rozwiązanie są zazwyczaj głęboko zaszyte w procesach, lecz to dzięki nim pożyczki można wypłacać w kilka minut. W usługach finansowych, wszystko, co robimy, robimy dla wygody klienta. Zadowolony klient, to zazwyczaj lojalny klient, a w świecie, w którym lojalność konsumencka od lat pozostaje w defensywie, to nieoceniony walor.

Tomasz Głodowski

dyrektor marketingu i sprzedaży, Smartney

Dlatego procesy tworzymy z myślą o wygodzie klienta, dzięki wykorzystaniu technologii

Stworzyliśmy krótki wniosek, w którym używamy danych pobieranych z otwartej bankowości, natychmiastowe potwierdzenie tożsamości oparte o AIS, szybką analizę dochodu i ryzyka kredytowego, w której znowu wspierają nas Otwarta Bankowość, rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję czy wewnętrznie zbierane dane. Decyzję kredytową wydajemy zatem praktycznie w czasie rzeczywistym – a dzięki płatnościom natychmiastowym klient otrzymuje środki w ciągu kilku minut. Stale monitorujemy wskaźniki takie jak time to yes, time to no, time to cash czy mikrokonwersje. Optymalizujemy je, wykorzystując najnowsze rozwiązania technologiczne zintegrowane z naszymi bazami danych oraz wewnętrznie tworzonymi narzędziami IT.

Klient nie ma świadomości, jak wiele technologii kryje się pod procesem decyzyjnym, który trwa średnio 60 sekund. 

Idealnie dopasowana oferta pożyczki – to jest to, czego oczekuje klient

Nie musi wiedzieć, czego chce, ale my musimy wiedzieć, co mu zaoferować. Dzięki technologii jesteśmy w stanie przedstawić mu ofertę, która nie tylko spełnia jego oczekiwania, ale wręcz je czasem wyprzedza. Oczywiście odpowiadamy na wniosek. Ale wraz z decyzją kredytową pokazujemy całą kwotę, którą możemy pożyczyć. A jeśli w czasie analizy danych pobranych za pośrednictwem otwartej bankowości oparte o SI algorytmy zauważą, że dla klienta korzystna byłaby konsolidacja zobowiązań, to mu ją zaoferujemy. Ale tylko w takiej sytuacji – rozwiązanie jest zaprojektowane tak, by poprawiać sytuację finansową naszych klientów, a nie dodatkowo ją obciążać. Celem nie jest sprzedaż za wszelką cenę. Pokazujemy, że finanse mogą być mądre i da się pożyczać mądrzej, dlatego proces zaprojektowaliśmy tak, by do każdego wniosku podchodzić indywidualnie. To jedyne takie rozwiązanie na rynku.

Lojalność buduje się również po tym, jak pieniądze znajdą się na koncie klienta. Dlatego obsługa posprzedażowa i dbałość o bezpieczeństwo są takie ważne. Nie tylko korzystamy z rozwiązań antyfraudowych, ale również starannie analizujemy zbierane dane. Zaszywamy wiele zabezpieczeń w naszych procesach. Począwszy od starannego marketingowego targetowania, poprzez akcje edukacyjne, wewnętrzne reguły i wykorzystywanie technologii wspierających nas w wykrywaniu nieprawidłowości. Autorskie rozwiązania CRM pomagają nam podtrzymywać kontakt z klientami i oferować im promocje tworzone specjalnie dla nich, oraz sprawiają, że obsługa pożyczki dla obu stron jest bardzo intuicyjna.

Nie da się dostarczać nowoczesnych usług bez stale aktualizowanych technologii. Zresztą, dokładnie taka jest nasza misja. Sprawić, by z finansów zaczęto korzystać w mądry i przemyślany sposób. Szybciej, wygodniej i bezpieczniej. Dlatego tak chętnie klienci polecają nas znajomym i rodzinie – nasze cele są po prostu zbieżne!

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

FMC27news