3.3 C
Warszawa
wtorek, 5 marca 2024

Executive Program: Elastyczne rozwiązanie dla Top Managementu

Koniecznie przeczytaj

W obliczu dynamicznych zmian i wyzwań, jakim poddany jest dzisiejszy świat biznesu, rozwój zawodowy staje się nieodzownym elementem osiągnięcia sukcesu przez top managerów.
Francuski Instytut Gospodarki Polska oferuje kadrze zarządzającej możliwość realizacji Executive Program – innowacyjnego programu rozwojowego, który jest alternatywą dla tradycyjnych programów MBA i post-MBA.

Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie szkolenia Top managerów oraz realizacja ponad 200 projektów doradczych, pozwoliło dostosować zakres programowy do potrzeb najwyższej kadry zarządzającej.

– Idea tego programu wpisuje się w proces zdobywania nowej wiedzy w inspirującym otoczeniu – elitarnym gronie top managementu pod okiem doświadczonych praktyków biznesu. Program jest realizowany w indywidualnym trybie, zgodnie z oczekiwaniami i możliwościami każdego uczestnika. Główny nacisk kładziemy na praktyczny charakter zajęć i wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce – mówi Tadeusz Woźniak, dyrektor generalny Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska.

Odpowiednia strategia rozwojowa

Program skierowany jest do szerokiego grona profesjonalistów planujących drogę na szczyt. Mogą z niego skorzystać właściciele firm, członkowie zarządów, kadra dyrektorska, ale również młodzi managerowie oraz przyszli sukcesorzy. Szczególną popularnością program cieszy się wśród zarządów i dyrektorów z wykształceniem technicznym.

Jedną z osób, które ukończyły Executive Program jest Krzysztof Krasucki, dyrektor ds. małych i średnich przedsiębiorstw w mBank S.A., który jak sam tłumaczy stanął przed wyzwaniem zarządzania rozproszonym zespołem na kilku konkurencyjnych rynkach. – Musiałem ugruntować dotychczasową wiedzę, poszukać instytucji, która pomoże mi przyjąć odpowiednią strategię działania. Wybór padł na FIG Polska, ze względu na model biznesowy tej instytucji. Seminaria warsztatowe prowadzą osoby, które na co dzień wdrażają projekty strategiczne w czołowych firmach w Polsce – opowiada Krasucki.

Według niego niewątpliwym atutem programu jest możliwość doboru odpowiednich seminariów do potrzeb uczestnika – Wymieniłbym także komplementarność materiałów szkoleniowych oraz innych uczestników – TOP Management polskich firm. Z tego względu polecam program wszystkim, którzy poszukują praktycznych wskazówek dla rozwoju biznesu – zachwala Dyrektor mBanku.

Interdyscyplinarność i elastyczność

Executive Program obejmuje obszary zarządzania strategicznego, finansów, marketingu i rozwoju kompetencji miękkich. Interdyscyplinarność tego programu ma na celu zapewnienie kompleksowego podejścia do współczesnych wyzwań biznesowych, odzwierciedlając najnowsze trendy wyznaczane przez czołowe szkoły biznesowe na świecie. – Pierwsza część obejmuje 6 warsztatów szkoleniowych obowiązkowych, które każdy uczestnik musi zrealizować. Druga część obejmuje 3 dowolne warsztaty, które uczestnik wybiera z szerokiej oferty edukacyjnej naszej firmy – wyjaśnia Emilia Wiśniewska, Doradca Klienta Biznesowego we Francuskim Instytucie Gospodarki Polska.

Warto podkreślić, że na tle innych programów oferowanych na rynku polskim Executive Program FIG Polska wyróżnia się możliwością szybkiej implementacji zdobytej wiedzy w praktyce biznesowej. Ok. 70 proc. czasu zajęć poświęcona jest na ćwiczenia, warsztaty, case study, wymianę doświadczeń, pozwalając rozwijać praktyczne umiejętności, które uczestnicy mogą bezpośrednio wykorzystać po szkoleniach. – W każdym programie omawiane są liczne narzędzia, modele, formatki gotowe do zaadoptowania we własnym przedsiębiorstwie. To nie tylko teoria, ale konkretne instrumenty, które pozwolą uczestnikom skutecznie działać w środowisku biznesowym – mówi Tadeusz Woźniak.

Dostosowanie do tempa życia i wymagań

Uczestnicy mogą samodzielnie wybierać kolejność realizowanych tematów a także termin zajęć, co sprawia, że program jest dostosowany do ich tempa życia i wymagań zawodowych. – Dzięki temu nawet ci najbardziej zapracowani mogą uczestniczyć w programie nie rezygnując z codziennych obowiązków. – opowiada Emilia Wiśniewska – Zdajemy sobie sprawę, że niewiele osób jest w stanie poświęcić 200 godzin na rozwój osobisty w roku. Sugerujemy uczestnikom, aby realizowali 3-4 szkolenia rocznie a wtedy ukończą program w 2-2,5 roku – dodaje.

Zainteresowani przystąpieniem do Executive Program w celu opracowania indywidualnego programu rozwojowego mogą zgłaszać się przez stronę www.figpolska.pl lub w dziale sprzedaży FIG Polska.

            Materiał partnera

Najnowsze