-0.1 C
Warszawa
czwartek, 20 lutego 2025

Koniecznie przeczytaj

Najbardziej kremowy dzień w roku

Wystawa w muzeum w Rzymie czy premiera książki o historii i ewolucji kremu Nutella. Jedna z najpopularniejszych marek na świecie świętowała Światowy Dzień swojego flagowego produktu.

Stworzony przez fanów i dla fanów Światowy Dzień kremu Nutella, który był obchodzony 5 lutego, od 2007 r. łączy miłośników marki na całym świecie, wywołując u nich jeszcze więcej uśmiechu i inspirując do pozytywnego nastawienia do życia. W tym roku obchodom święta marki towarzyszyły liczne wydarzenia kulturalne, m.in. utwór muzyczny stworzony przez kreatywną agencję muzyczną Massive Music odzwierciedlający wartości marki, takie jak optymizm i poczucie wspólnoty, wystawa w Narodowym Muzeum Sztuki XXI w. w Rzymie oraz premiera książki „The New Nutella World”, której autorem jest włoski dziennikarz i pisarz specjalizujący się w tematyce kulinarnej, Gigi Padovani.

– Światowy Dzień kremu Nutella to świadectwo trwałej siły naszej marki i pasji naszych fanów, które ugruntowały pozycję kremu Nutella jako ikony kultury – celebrowanej nawet w książkach i na wystawach. W Ferrero zobowiązujemy się do nieustannej innowacji, aby Nutella pozostała nieodłącznym elementem życia ludzi. Od zawsze chodziło nam o szerzenie radości i pozytywnej energii, a dziś mamy pełną gamę produktów Nutella do zaoferowania – od ciastek i przekąsek po lody i wypieki mrożone, a nawet krem roślinny. Ogromne podziękowania dla wszystkich fanów kremu Nutella, którzy pomagają nam się rozwijać! Nie możemy się doczekać kolejnych lat z Wami, pełnych uśmiechów i tworzenia jeszcze bardziej wyjątkowych chwil dzięki kremowi Nutella – powiedział Thomas Chatenier, Global President brandu Nutella w Ferrero.

BN

Najnowsze