Primark planuje ekspansję w Polsce
Popularna w zachodniej Europie sieć sklepów odzieżowych Primark planuje ekspansję w Polsce. Tak przynajmniej uważa John Bason, dyrektor finansowy Assiciated British Food, właściciela marki Primark. Bason potwierdził w ten sposób spekulacje, jakie od jakiegoś czasu miały miejsce w polskich mediach. Do założonej w 1969 r. i do dziś mającej swoją siedzibę w irlandzkim Dublinie sieci należy obecnie ponad 350 sklepów w dziewięciu krajach Europy i w Stanach Zjednoczonych. W 2016 r. firma otworzyła swoją pierwszą placówkę we Włoszech. To, co wyróżnia ofertę Primarka, to wyjątkowo niskie ceny i szybko zmieniający się asortyment.
Tygodnik „The Economist” zauważył, że klienci sieci mają nawet zwyczaj kupowania po kilka sztuk tego samego wzoru, by kilkukrotnym założeniu, po prostu wyrzucić. Nie wiadomo jeszcze, gdzie pojawi się pierwszy sklep Primarka w Polsce. Najprawdopodobniej zostanie on ulokowany w Warszawie, chociaż pojawiają się także informacje, że znajdzie się jednak w Krakowie.