9.4 C
Warszawa
niedziela, 20 września 2020

Koniecznie przeczytaj

Opodatkowanie spółek komandytowych podatkiem dochodowym od osób prawnych (CIT)

Jedna z większych zmian w prawie podatkowych w ostatnich latach

Żabka rozwija dział ekspansji

Sieć convenience w Polsce liczy już ponad 6400 sklepów

Letnia zbiórka

Ponad 15 tys. kg produktów trafi do najbardziej potrzebujących

Władze Tokio rozważają zakup zmiennowirnikowca AW609 od Leonardo

Władze prefektury Tokio sprawdzają możliwości maszyny AW609

Coraz chętniej korzystamy z aplikacji mobilnych

Żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników

Popularność aplikacji mobilnych stale rośnie, a w I kwartale br. wzrost ten był lawinowy – instalowano 105 proc. aplikacji biznesowych więcej niż w analogicznym okresie ub. r. Niemal równie chętnie pobierano aplikacje związane z restauracjami oraz jedzeniem – wzrost aż o 73 proc. Na polskim rynku jedną z najpopularniejszych bezpłatnych „appek” stała się Żappka, czyli aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka, która zgromadziła ponad 3 mln użytkowników.

Zainteresowanie Żappką w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay, zostały wdrożone w czasie pandemii dla zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów sieci.

Od końca maja 2019 r. aplikacja Żappka oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.

– Zakładaliśmy, że na koniec 2020 r. z aplikacji Żappka będzie korzystać ok. 3 mln użytkowników. Tymczasem zainteresowanie aplikacją w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a liczba ta została już przekroczona. Z pewnością przyczyniły się do tego wprowadzone w pierwszym półroczu nowe funkcjonalności, takie jak możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska. W kwietniu sieć rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz”, dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację Żappka, zapłaty za nie i odbioru bezpośrednio w sklepie. Obecnie usługa dostępna jest w 150 sklepach Żabka na terenie 6 miast.

Od połowy czerwca we wszystkich sklepach sieci można korzystać także z nowej usługi Żappka Pay, czyli możliwości płacenia aplikacją Żappka – jednym skanowaniem aplikacji można płacić za zakupy, zbierać punkty lojalnościowe oraz korzystać z promocji. Żappka była też wykorzystywana do realizacji akcji charytatywnej, która wspierała 16 szpitali zakaźnych w walce z pandemią COVID-19. Użytkownik mógł przekazywać punkty w ramach pięciu przedziałów liczbowych. Każda kwota ofiarowana przez klienta była podwajana przez firmę Żabka Polska. Łącznie zebrano 3 mln zł.

Aplikacja mobilna sieci Żabka dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play oraz App Store.

AK

Najnowsze

Żabka rozwija dział ekspansji

Sieć convenience w Polsce liczy już ponad 6400 sklepów

Letnia zbiórka

Ponad 15 tys. kg produktów trafi do najbardziej potrzebujących

Władze Tokio rozważają zakup zmiennowirnikowca AW609 od Leonardo

Władze prefektury Tokio sprawdzają możliwości maszyny AW609

„Kampania Złotej Wstążki”

Aby każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia

Wizja rozwoju CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu w ostatnich latach zrobiła oszałamiającą karierę