9.6 C
Warszawa
środa, 28 października 2020

Koniecznie przeczytaj

Pełzający lockdown

Nie zrobiono nic...

Górski Karabach. Nowe ludobójstwo Ormian?

Do tej wojny nigdy by nie doszło...

Lockdown w wersji pełzającej

Pod dyktando paniki

Perły polskiego biznesu

25 najbardziej przedsiębiorczych kobiet

„Kampania Złotej Wstążki”

Aby każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia

Rocznie ponad tysiąc rodzin w Polsce dowiaduje się, że ich dziecko cierpi na nowotwór. Tymczasem onkologia dziecięca stoi przed wieloma wyzwaniami. Brak funduszy i odpowiedniego sprzętu to tylko niektóre z nich. Wciąż jednemu na pięcioro dzieci nie udaje się pomóc. By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia, ruszyła „Kampania Złotej Wstążki”. Jej kluczowy cel to zwiększenie świadomości na temat nowotworów dziecięcych oraz pozyskanie środków na leczenie najmłodszych.

Kampania ma charakter społeczny i jest organizowana we wrześniu – Światowym Miesiącu Świadomości Nowotworów Dziecięcych. Jej organizatorem jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, a symbolem złota wstążka. Kampania będzie miała pozytywny charakter i przekaz. We wrześniu w jej ramach będzie można poznać historie dzieci, ich rodzin, personelu medycznego oraz wolontariuszy. Będą wśród nich prawdziwi bohaterowie, którzy wygrali z rakiem lub nadal się z nim zmagają oraz osoby, które im towarzyszą. To historie ukazujące siłę, jaka płynie z solidarności i wsparcia.

– Organizujemy kampanię Złotej Wstążki, ponieważ chcemy pokazać solidarność z dziećmi chorymi na nowotwory i ich rodzinami oraz zaangażować wszystkich na rzecz walki o ich zdrowie i życie. Zależy nam na tym, żeby każde dziecko, które zachoruje na raka, miało realną szansę na wyzdrowienie. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo – mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Partnerami Kampanii są m.in. Polskie Linie Lotnicze LOT, Fundacja LOTTO, PWC oraz sieć Żabka Polska. – W centrum naszych działań w obszarze odpowiedzialności społecznej stawiamy człowieka i jego potrzeby, pamiętając przy tym, jak ważna jest dbałość o zdrowie i aktywny styl życia. Choroby nowotworowe u dzieci to niezwykle trudny temat, wymagający stałej uwagi. Dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się wesprzeć „Kampanię Złotej Wstążki”. Uczestnicząc w tym projekcie chcielibyśmy przede wszystkim sprawić, by każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia i dalszy rozwój wspólnie z innymi rówieśnikami – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska. Sieć wspiera Kampanię finansowo i zachęca do aktywności swoich pracowników, klientów i franczyzobiorców.

Sieć Żabka Polska już po raz kolejny wspiera Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. W czasie pandemii sieć przekazała wsparcie finansowe na rzecz walki z COVID-19, z którego zakupione zostały środki ochrony osobistej i testy diagnostyczne w kierunku SARS-Cov-2 dla podopiecznych Fundacji oraz współpracujących z nią opiekunów i personelu medycznego Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei.

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” działa od 29 lat. Wraz z lekarzami i personelem medycznym ma wiedzę, doświadczenie i dostęp do sprzętu medycznego, dzięki którym zapewniają niezbędną pomoc dzieciom chorym na raka i ich rodzinom. To właśnie dzięki inicjatywie Fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu.

MS

Najnowsze

Tolerancja w marketingowych strategiach wyborczych

Przyczyny porażki i sukcesu

Rój dronów zmienia zasady pola walki

Test „na żywo”

Walka o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” rozpoczęta

Ruszyła 10. edycja konkursu