e-wydanie

5.9 C
Warszawa
wtorek, 23 kwietnia 2024

Koniecznie przeczytaj

Stały procent na Ukrainę?

Korea a sprawa polska

RZECZPOSPOLITA BABSKA

RYNEK CONTACT CENTER

Gotowe danie z tradycji i nowoczesności

Grupa Mlekovita oraz CPF Poland S.A, będąca częścią Grupy SuperDrob, podpisały umowę o współpracy, w ramach której rozwijać będą asortyment o produkty z kategorii dań gotowych. Pierwszym stworzonym w kooperacji produktem są paluszki serowe w nowej odsłonie z linii Bistro Minutka.

Obaj producenci to firmy o ugruntowanej, wysokiej pozycji rynkowej. Mlekovita to lider branży mleczarskiej, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, producent najwyższej jakości produktów mleczarskich o ponad 90-letniej tradycji. GK SuperDrob jest zaś jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, który w ramach spółki CPF Poland rozszerza swoją działalność na projekty inwestycyjne obejmujące m.in. produkcję dań gotowych. – Od 1993 r. dostarczamy na rynek produkty drobiowe najwyższej jakości. Ich smak doceniono nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Unii Europejskiej, dokąd eksportujemy niemal połowę naszych produktów. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produkcji, które możemy zagwarantować dzięki temu, że całość łańcucha produkcyjnego jest w naszych rękach – mówi César Lipka, prezes CPF Poland S.A. i przewodniczący rady nadzorczej SuperDrob S.A.
U podstaw podjętej współpracy znalazła się łącząca obie firmy strategia rozwoju oparta o dwa filary: tradycję i nowoczesność. – Nasz wspólny kapitał stanowi wiedza i doświadczenie, dzięki którym łączymy smaki i receptury cenione przez konsumentów z innowacjami technologicznymi. To pozwala nam nieustannie poszerzać i modyfikować asortyment o nowości dotąd niedostępne na polskim rynku. Współpraca naszych firm, doświadczonych w swoich działaniach i gwarantujących najwyższą jakość oferowanego asortymentu, daje pewność, że do konsumenta trafia produkt o sprawdzonej jakości, powstały z najlepszych składników – podkreśla Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita.
Współcześni konsumenci chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków. Rosnące oczekiwania w tym zakresie napędzają innowacyjność przemysłu spożywczego i zachęcają producentów do sięgania po nowe rozwiązania.

Najnowsze