-1 C
Warszawa
piątek, 22 listopada 2024

Ubezpieczenie komunikacyjne: nie tylko obowiązek, ale i benefit

Ubezpieczenia ciągle podążają za nowymi potrzebami klientów. Nawet w dobrze znanych ubezpieczeniach komunikacyjnych klienci mogą znajdować kolejne udogodnienia. UNIQA właśnie wprowadziła na rynek nowy produkt komunikacyjny, oferując przy nim korzyści, z których można korzystać nie tylko w przypadku standardowej szkody.

Zmiana stylu życia klientów, a także przeniesienie wielu aspektów naszego życia do świata online motywują ubezpieczycieli do nieustanego rozwoju. Klientom zależy nie tylko na spełnieniu obowiązku zawarcia ubezpieczenia i na ochronie mienia (pojazdu czy bagażu), ale też na ochronie zdrowia i życia zarówno swojego, jak i swoich najbliższych – również domowych pupilów.

Istotną kwestią dla klientów jest jakość i czas, w tym szybkość realizowanych świadczeń. Klienci dostrzegają ważność produktów pomocowych, takich jak assistance czy Pomoc Medyczna 24. Kiedy klient wykupuje obowiązkowe ubezpieczenie OC na pojazd, standardem staje się zakup pakietu OC, który zawiera szereg korzyści dla kierowcy, i to bez względu na rodzaj zdarzenia czy winę. UNIQA oferuje pakiet OC nie tylko z bezpłatną Zieloną Kartą, ale też z bezpłatnym ubezpieczeniem assistance, bez względu na wiek pojazdu.

Więcej niż pakiet OC

Ochroną assiatnce objęci są nie tylko pasażerowie, ale i przewożone w pojeździe zwierzęta domowe. Klient bezpłatnie otrzyma auto zastępcze w razie wypadku, a także po awarii swojego pojazdu pod domem. O tym, jak bezcenna okazuje się pomoc assistance, przekonuje się 75 proc. klientów1, którzy korzystają z usługi assistance właśnie po awarii. W ciągu 30 minut2 UNIQA udziela pomocy assistance w Polsce po awarii, wypadku lub kradzieży. O działaniu pomocy assistance klienci mogli dowiedzieć się więcej z najnowszej kampanii reklamowej UNIQA.

Na uwagę zasługuje również to, że świadczenia oferowane w bezpłatnych i płatnych produktach assistance sumują się i można je rozszerzyć o kolejne opcje, np. wynajem pojazdu zastępczego do 5 dni po wypadku. W UNIQA klient może otrzymać samochód zastępczy po wypadku nawet na 17 dni.

Nowa oferta UNIQA to coś więcej niż pakiet OC. To połączenie najlepszych korzyści i rozwiązań zakresowych oferowanych wcześniej przez UNIQA i AXA dla klienta indywidualnego. Różnorodność wariantów likwidacji szkód casco w zakresie All Risk, w tym gwarancja utrzymania sumy ubezpieczenia dla pojazdów do 10. roku eksploatacji, stosowanie jednych z najwyższych na rynku stawek za roboczogodziny przy rozliczaniu szkód w wariancie kosztorysowym, brak franszyz i możliwość ubezpieczania pojazdów nawet przed rejestracją, to tylko niektóre korzyści nowej oferty.

Dodatkowym atutem jest odnawialność sum ubezpieczenia po każdej szkodzie, zarówno w casco, jak i w wielu dodatkach, takich jak: ubezpieczenie bagażu czy NNW przy pracy przedsiębiorcy. UNIQA oferuje też możliwość dokupienia ubezpieczenia szyb do OC na pojazdy nawet do 20. roku eksploatacji oraz wyższe sumy ubezpieczenia dla szkód szybowych, bez wpływu na składkę OC i AC przy wznowieniu i bez udziału własnego w pierwszej szkodzie.

Popularne w pandemii

Produktem, który stał się bardzo przydatny i pożądany w czasie pandemii, jest Pomoc Medyczna 24. Ubezpieczony otrzymuje ochronę nie tylko od wypadków, ale i od nagłego zachorowania wszystkich członków rodziny, którzy pozostają z nim we wspólnym gospodarstwie domowym. W ramach Pomocy Medycznej 24 świadczonej przez UNIQA klient ma do dyspozycji m.in. wizyty lekarza pierwszego kontaktu lub pediatry w domu, opiekę pielęgniarską, dowóz leków i sprzętu rehabilitacyjnego, ale przede wszystkim nieograniczone konsultacje lekarskie w infolinii medycznej.

Podczas pandemii, w ramach Pomocy Medycznej 24, wszystkim klientom proponowana jest telemedycyna. Konsultacje mogą odbywać się całą dobę, w dogodnej dla klienta formie. Podczas takiej e-wizyty lekarz może wystawić e-receptę, a także zwolnienie lekarskie. Produkt cieszy się dobrą opinią wśród klientów, którzy doceniają w nim szybkość udzielnej pomocy.

1 Na podstawie danych opracowanych przez UNIQA za II kwartał 2020 r.

2 Średni czas udzielanej pomocy przez UNIQA

Lidia Alagierska

ekspert ds. oferty ubezpieczeniowej w departamencie rozwoju produktów i procesów, UNIQA Polska

FMC27news