1.4 C
Warszawa
wtorek, 10 grudnia 2024

Koniecznie przeczytaj

Świat pełen niespodzianek

Należąca do Ferrero Polska marka Kinder Niespodzianka, we współpracy z telewizją Polsat, stworzyła fabularny film familijny pt. „Świat pełen Niespodzianek”. Premiera odbyła się 18 grudnia w Telewizji Polsat oraz Polsat Go. Produkcja oparta została na modelu partnered content, co oznacza, że marka Kinder Niespodzianka wspiera realizację, promocję i dystrybucję treści.

Świat pełen Niespodzianek” to wzruszająca, momentami zabawna opowieść o przyjaźni. Film zapewnia całej rodzinie rozrywkę, i przekazuje uniwersalne wartości. Czwórka młodych bohaterów – Lila, Kamil, Aleks i Wiki – musi przejść długą drogę ze zwykłego szkolnego korytarza do baśniowego lasu i groźnej krainy lodu, by docenić wartość przyjaźni. Pomoże im w tym Kinderino, bohater marki Kinder Niespodzianka, ale to oni sami będą musieli podjąć najważniejsze decyzje.

O wielkości produkcji świadczy liczba zaangażowanych w jej realizację artystów – ponad 60 dziecięcych tancerzy oraz prawdziwa plejada gwiazd Telewizji Polsat w nietypowych rolach i niesamowitych kostiumach. Zobaczymy m.in. Stanisława Karpiela-Bułeckę w roli orła, Krzysztofa Ibisza jako łosia oraz Antoniego Królikowskiego, Rafał a Maseraka i Adama Zdrójkowskiego jako szopów praczy. Wiewiórki, a właściwie wiewióenserki, to Klaudia Halejcio, Magdalena Kajra Kajrowicz i Wiktoria Gąsiewska. Nauczycielkę zagra Katarzyna Moś, w której wykonaniu usłyszymy piosenkę przewodnią musicalu „Drogowskazy”.

Podróż głównych bohaterów po świecie pełnym niespodzianek została w całości wyprodukowana w studiu filmowym, dzięki technologii Virtual Film Production, czyli połączeniu technologii telewizyjnej, silnika gry komputerowej oraz ekranów wykorzystywanych przy eventach. Technologia Virtual Production dotąd w Polsce była używana głównie w grach, teledyskach, reklamach oraz produkcji telewizyjnej. „Świat pełen Niespodzianek” to pierwsza w Polsce produkcja fabularna, w której zastosowano takie rozwiązanie.

Najnowsze