3.6 C
Warszawa
poniedziałek, 23 grudnia 2024

Wynajem, który dopasujesz do potrzeb swojego biznesu

„Elastyczny” to słowo, które doskonale oddaje charakter wynajmu długoterminowego samochodów w Carefleet. Przedsiębiorcy chcący skorzystać z naszych usług, otrzymują pełne wsparcie pracowników Carefleet, którzy na podstawie badania potrzeb, pomagają dobrać najbardziej odpowiedni zakres współpracy. A jest z czego wybierać!

Jedna usługa, wiele konfiguracji

Oprócz finansowania samochodów podstawową usługą oferowaną w ramach wynajmu długoterminowego jest obsługa serwisowa pojazdów. W Carefleet klienci mogą skorzystać z trzech pakietów serwisowych, wybierając ten, który najbardziej odpowiada ich potrzebom. W ramach pakietu Standard zapewniamy m.in. przeglądy okresowe, badania techniczne na stacji kontroli pojazdów, dodatkowe wymiany oleju czy wymianę pasków napędowych oraz układu rozrządu, które zużyły się w toku eksploatacji. Pakiet Plus obejmuje wszystkie wymienione wcześniej działania, a także dodatkowo – w ramach wyznaczonych limitów – wymianę klocków, tarcz, szczęk i bębnów hamulcowych, wymianę piór wycieraczek oraz uzupełnienie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego. Limity te nie obowiązują w przypadku trzeciego pakietu – Premium, który ponadto został wzbogacony o czynności konserwacyjne oraz naprawy usterek i uszkodzeń powstałych w trakcie eksploatacji zgodnej z przeznaczeniem pojazdu.

Co się jeszcze kryje w racie za wynajem?

Kolejną usługą oferowaną w ramach wynajmu długoterminowego jest serwis ogumienia, który w Carefleet obejmuje dobór i sezonową wymianę opon oraz ich przechowywanie, naprawę lub wymianę na nowe w miejsce opon zużytych eksploatacyjnie, a także relokację pomiędzy serwisami oponiarskimi (w zależności od miejsca użytkowania pojazdu). Współpracujemy z największymi sieciami oponiarskimi, które zrzeszają ponad 500 punktów serwisowych. Dzięki temu możemy sprawnie i bezproblemowo zrealizować wymianę opon nawet dla bardzo dużych flot samochodów, rozlokowanych w różnych zakątkach Polski. Carefleet zapewnia swoim klientom także pakiet ubezpieczeń wraz z usługami dodatkowymi, dostosowany do specyfiki i potrzeb posiadanych przez nich flot pojazdów. Swoim zakresem obejmuje on pełne ubezpieczenie OC, AC, NNW, dodatkowe ubezpieczenie GAP oraz zarzadzanie likwidacją szkód. Klient może wybrać polisę roczną lub wieloletnią, a także zdecydować, czy chce uiszczać koszty ubezpieczenia w comiesięcznych ratach czy opłacić je z góry za cały okres. Dzięki temu nie musi angażować pracowników w działania administracyjne i operacyjne związane z obsługą ubezpieczenia, a także zyskuje atrakcyjne stawki wynikające z rabatów wynegocjowanych przez Carefleet.

Wynajem skrojony na miarę

To jednak nie wszystko! Użytkownicy samochodów, którzy znaleźli się w sytuacji awaryjnej, mogą skorzystać ze wsparcia naszej firmy w ramachusługi Assistance. Carefleet zapewnienia pomoc i mobilność użytkownikom pojazdów oraz ich pasażerom w takich sytuacjach, jak problemy techniczne, szkody komunikacyjne, kradzież pojazdu itp. Wsparcie jest dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem brokera oferujemy także możliwość wykupienia dodatkowej ochrony ubezpieczeniowej Assistance poza terytorium naszego kraju. Ponadto w ramach wynajmu długoterminowego oferujemy klientom usługi, takie jak: telemetria i zabezpieczenia antykradzieżowe, karty paliwowe, door to door czy abonament radiowy, a także zapewniamy dostęp do nowoczesnych narzędzi usprawniających pracę fleet managerów i użytkowników samochodów – Portalu Klienta Carefleet i Aplikacji Carefleet GO. Co istotne, klienci mogą sami kształtować wysokość miesięcznej raty za użytkowanie pojazdów poprzez wpłatę wkładu własnego, wybór zakresu usług dodatkowych oraz wydłużenie lub skrócenie okresu finansowania. Warto wspomnieć, że w Carefleet wykazujemy daleko posuniętą elastyczność, jeśli chodzi o modyfikację kontraktów w trakcie ich trwania. Daje to z jednej strony dużą swobodę przedsiębiorcom, z drugiej zaś umożliwia precyzyjne dopasowanie parametrów ekonomicznych i użytkowych floty do ich oczekiwań.

Bartosz Olejnik

dyrektor sprzedaży i marketingu, Carefleet

FMC27news