Hegelmann Poland, jeden z najważniejszych dostawców usług transportowych w Polsce, od lat buduje pozycję lidera także w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
Pomoc obywatelom Ukrainy, liczne inicjatywy proekologiczne, wspieranie...
Z Ewą Czarnecką, CEO, prezes zarządu Voice Contact Center z Grupy OEX rozmawiała Justyna Szymańska
Jaka jest Pani definicja pozytywnego customer experience?
Pozytywny CX definiuję przede wszystkim poprzez...
Dla branży call center automatyzacja procesów jest jednym z najsilniejszych trendów. Coraz więcej zadań realizowanych jest z użyciem sztucznej inteligencji.
Na każdym kroku napotykamy boty...
Ubezpieczenia grupowe to dla UNIQA ważna linia biznesu. Budując ofertę ubezpieczeń grupowych, postawiliśmy na uzupełnienie podstawowych umów ubezpieczenia dodatkowymi „cegiełkami”, które pozwalają na dopasowanie...
Czy podatek od nadzwyczajnego zysku to właściwa odpowiedź na kryzys energetyczny? Dlaczego Polska od lat nie podejmowała działań, aby uniezależnić się od dostaw z...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok ws. kredytów denominowanych w walutach obcych. Co to oznacza dla polskich frankowiczów? Czy klienci uzyskali nowe narzędzie w...
Nieruchomości to jedna z najmniej zinformatyzowanych branż na świecie. Czytałam badania, z których wynika, że nawet cmentarze wykorzystują więcej technologii niż nieruchomości komercyjne.
Po super...
Wdrożenie hybrydowego modelu pracy, przystosowanych do obecnych czasów systemów premiowania i oceny pracowników, edukacja kompetencji odpowiadających realiom pracy zdalnej, a także zmiana pokoleniowa, ciągła rotacja...
W dobie piętrzących się obecnie i nieprzewidywalnych dla przedsiębiorców problemów w obrocie gospodarczym rola restrukturyzacji jest szczególnie istotna. Pozwala bowiem na ochronę przedsiębiorstwa przed koniecznością ogłaszania...