12.5 C
Warszawa
wtorek, 27 września 2022

Koniecznie przeczytaj

Piękne z pożytecznym

Popularna sieć sklepów Biedronka postanowiła wesprzeć działania Polskiego Komitetu Zwalczania Raka. Ze sprzedaży produktów sieć będzie odprowadzała ustaloną kwotę na realizację projektów edukacyjnych z zakresu profilaktyki nowotworowej.

 Wystarczy, że klienci sklepów do 2 grudnia br. podczas zakupów nabędą bukiet goździków oznaczony specjalną naklejką. Ze sprzedaży każdego takiego bukietu zostanie przekazana 1 złotówka dla PKZR. Tegoroczna sprzedaż goździków w sklepach Biedronka jest kontynuacją akcji wspierającej działania komitetu, której pierwsza odsłona miała miejsce w październiku 2016 r. Dzięki zebranym wówczas środkom finansowym ze sprzedaży bukietów róż przeprowadzone zostały warsztaty edukacyjne dla młodzieży, a także pielęgniarek onkologicznych z całego Mazowsza. Utworzony został również portal edukacyjny www.oswoicraka.pl, który pełni funkcję bazy wiedzy nt. chorób nowotworowych, sposobów ich wczesnego wykrywania, psychoonkologii, zdrowego odżywiania i jego roli w profilaktyce chorób.

– Liczymy, że nasi klienci decydując się na zakup specjalnych bukietów goździków, ponownie wesprą ideę propagowania wiedzy o przeciwdziałaniu chorobom i ich skutkom. Dzięki ich zaangażowaniu w poprzednią akcję, w 2017 r. Polski Komitet Zwalczania Raka uruchomił platformę edukacyjną, na której w przystępny sposób przedstawiana jest wiedza niezbędna w profilaktyce onkologicznej, ale także i uzupełniająca dla tych, którzy już znaleźli się w chorobie – mówi Anetta Jaworska- Rutkowska, kierownik ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka.

Autor

Najnowsze