3.6 C
Warszawa
poniedziałek, 23 grudnia 2024

Koniecznie przeczytaj

Zamów i odbierz

Sieć Żabka poszerzyła testy usługi „Zamów i Odbierz” na swoje wszystkie blisko 6800 sklepów na terenie całej Polski. Tym samym stała się największą w Polsce siecią handlową z opcją click&collect. Od teraz każdy, siedząc wygodnie na kanapie, będzie mógł zrobić zakupy w sklepie Żabka.

Wystarczy poprzez aplikację mobilną Żappka złożyć zamówienie, a już po 15 minutach zakupione produkty będą gotowe do odbioru w wybranym sklepie.

Korzystanie z usługi „Zamów i Odbierz” ma wiele zalet, zwłaszcza w obecnej sytuacji epidemiolo-gicznej. Pozwala na skrócenie czasu zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa poprzez skrócenie kontaktu ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową. Ponadto zakupy dokonywane w ten sposób są niezwykle wygodne – klient nie musi pakować produktów, może złożyć zamówienie w domowym zaciszu, a następnie odebrać je w dogodnym dla siebie czasie i sklepie Żabka.

– Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspie-szenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji Żappka, z której korzysta już blisko 4 mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się roz-szerzyć testy na wszystkie blisko 6800 placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.

Usługa „Zamów i odbierz” dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej Żappka. Klienci, którzy zdecydują się na dokonanie zakupów w tej formie, mają gwarancję, że otrzymają zamówienie skompletowane z najwyższej jakości produktów – o długich terminach przydatności i odpowiednio, bezpiecznie spakowanych. Zamówienie jest gotowe do odbioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji Żappka. Gotowe produkty, spakowane w torbę, można odebrać w wybranym przez siebie sklepie bez kolejki. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie, w bezpieczny bezgotówkowy sposób.

Żabka rozpoczęła test usługi „Zamów i odbierz” w kwietniu br., oferując ją początkowo w 20 sklepach w Warszawie, a następnie rozszerzając o nowe lokalizacje w kolejnych miastach. Od 6 grudnia br. w ramach testu mogą z niej korzystać klienci w całej Polsce.

Najnowsze