25.7 C
Warszawa
poniedziałek, 4 lipca 2022

InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji Polski

Koniecznie przeczytaj

Operator logistyczny InPost przez minimum dwa lata będzie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych. Jak wskazuje PZPN to jego rekordowa umowa sponsorska z prywatną firmą.

Dzięki zawartej umowie logo InPostu będzie widoczne na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, a także na widocznych w telewizji dywanach 3D obok bramek.

Logo InPostu będzie również obecne na strojach treningowych reprezentacji Polski. Od meczów zaplanowanych na wrzesień InPost będzie odpowiadał za dostarczanie kibicom wszystkich drukowanych biletów na spotkania reprezentacji.

Umowa została podpisana do lipca 2024 roku (na czerwiec i lipiec 2024 roku zaplanowano piłkarskie Euro), z możliwością przedłużenia o dwa lata.

Źródło: Wirtualne Media

Autor

Najnowsze