
Podobne wpisy

Ewolucja obsługi klienta: od tradycyjnych kanałów do sztucznej inteligencji
Obsługa klienta przeszła znaczącą ewolucję w ciągu ostatnich dekad. Od klasycznych wizyt w punktach obsługi czy rozmów telefonicznych, przez komunikację e-mailową, aż po współczesne rozwiązania cyfrowe, takie jak chatboty czy zaawansowane systemy…

Perspektywy dla rynku pracy
Z Piotrem Skierkowskim, ekspertem rynku pracy, dyrektorem ds. klientów strategicznych w ManpowerGroup rozmawiamy m.in. o perspektywach rozwoju dla ryku pracy i o tym, czego pracownicy oczekują od pracodawców. Redakcja

Dr Marek Sawicki: ABW powinno zająć się wstrzymaniem produkcji dwutlenku węgla dla przemysłu spożywczego
Sprawa wstrzymania produkcji nawozów azotowych, a co za tym idzie dwutlenku węgla m.in. dla przemysłu spożywczego w państwowych spółkach wciąż budzi kontrowersje. Zdaniem niektórych miało to charakter impulsu cenotwórczego. Dwutlenek…

Arnold Hertfelder: Kwatery pracownicze nie takie straszne, jak je malują
O tym, jak zmienia się rynek nieruchomości tak w kontekście ogólnym, jak i w segmencie kwater pracowniczych, rozmawiamy z Arnoldem Hertfelderem, ekspertem ds. inwestowania w nieruchomości. Redakcja

Kiedy będzie najdrożej?
Marek Zuber, Beata Tomczyk Przekroczenie 10 proc. inflacji było czymś, na co Polacy zareagowali nerwowo, ale na 20 proc. tak nie zareagują, mówi Marek Zuber, ekonomista i wykładowca Akademii WSB….

O roli feminatywów w języku biznesowym
Feminatywy pozostają jedną z najgłośniejszych kwestii poruszanych w dyskusjach o ewolucji języka polskiego. Sam temat nadal budzi wiele emocji, a jak wynika z badania zleconego przez Bank BNP Paribas, wiele osób błędnie definiuje kwestie związane…