13.4 C
Warszawa
środa, 9 października 2024

Koniecznie przeczytaj

Popularna sieć nagrodziła swoich franczyzobiorców

Ponad 2,4 tys. franczyzobiorców zostało nagrodzonych finansowo przez sieć Żabka w konkursie „Liga Mistrzów Jakości”. Wyłaniając zwycięzców, brano pod uwagę przede wszystkim utrzymywanie najwyższych standardów, wzorową jakość prowadzenia sklepu, indywidualne podejście do klienta i otwartość na jego potrzeby, a co za tym idzie, osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wynosiła aż 5 mln zł.

– Doceniamy zaangażowanie naszych franczyzobiorców i ich pracowników w utrzymywanie jak najwyższych standardów w prowadzonych sklepach. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiadamy na potrzeby naszych klientów i podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Jednocześnie, poprzez szereg inicjatyw dedykowanych współpracującym z nami franczyzobiorcom, motywujemy ich do rozwoju, budujemy konkurencyjność na lokalnych rynkach i wspieramy ich przedsiębiorczość – podkreśla Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Konkurs ruszył w styczniu br. i od początku cieszył się dużym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział ponad 6 tys. franczyzobiorców sieci, walcząc w swoich regionach sprzedaży o tytuły Mistrzów Jakości. Nagrodzonych zostało przeszło 2,4 tys. franczyzobiorców, ale miano Mistrza trafiło do 8 najlepszych reprezentantów poszczególnych regionów. Rywalizacja trwała pół roku, a o miejscu w rankingu zdecydowały ułamki punktów. Zwycięzcy i zwyciężczynie otrzymali nagrody finansowe. Ich wysokość uzależniona była od miejsca zajętego w regionalnym rankingu. Nagroda za pierwsze miejsca wyniosła 15 tys. zł, drugie – 13 tys. zł, zaś trzecie – 10 tys. zł.

Wśród laureatów konkursu znalazła się Małgorzata Chrzanowska, franczyzobiorczyni z Bydgoszczy, która podkreśla, jak ważne jest dla niej wsparcie i motywacja, którą otrzymuje od sieci Żabka. – „Liga Mistrzów Jakości” to kolejna, ciekawa inicjatywa sieci, w której aktywnie uczestniczyłam. Niezwykle ważne jest dla nas – przedsiębiorców prowadzących swoje sklepy, że z jednej strony sieć nas wspiera w zarządzaniu placówkami, a z drugiej – motywuje do rozwoju oraz podnoszenia standardów i jakości obsługi. To oczywiście nie byłoby możliwe bez zaangażowania i wysiłku ze strony franczyzobiorców oraz naszych pracowników – zaznacza Chrzanowska.

W konkursowej punktacji były brane pod uwagę wyniki w obszarze utrzymywania standardów w placówkach, wizyt tajemniczego klienta czy realizacji zalecanych szkoleń na dedykowanej platformie e-learningowej. Przez sześć miesięcy trwania programu franczyzobiorcy mogli uczestniczyć w szkoleniach poświęconych takim zagadnieniom jak: finanse sklepu, rozwój sprzedaży czy dbałość o urządzenia i sprzęt sklepowy. W tym czasie regularnie sprawdzany był także poziom utrzymania standardów prowadzonych przez nich placówek. Sieć na bieżąco realizowała regionalne rankingi jakości, odrębne dla każdego regionu sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, w której skład weszli przedstawiciele m.in. działu wsparcia sprzedaży i działu rozwoju franczyzobiorców sieci Żabka.

Na początku lipca rozpoczęła się druga edycja konkursu, która potrwa do końca grudnia br.

Najnowsze