Integracja KSeF + automatyzacja obiegu faktur = nowy standard w zarządzaniu dokumentacją
||

Integracja KSeF + automatyzacja obiegu faktur = nowy standard w zarządzaniu dokumentacją

Wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) to nie tylko zmiana regulacji, lecz szansa na kompleksową automatyzację obiegu faktur i cyfryzację procesów w firmie, która jeszcze się nie zdecydowała na ten krok. …

KSeF jako szansa na przyspieszoną ekspansję
||

KSeF jako szansa na przyspieszoną ekspansję

Z Andrzejem Mioduskim, pełnomocnikiem zarządu ds. projektów strategicznych w Infinite,rozmawiała Justyna Szymańska.  Andrzej Mioduski, pełnomocnik zarządu ds. projektów strategicznych w Infinite Digitalizacja podatków i obowiązkowe e-fakturowanie stają się standardem w coraz większej liczbie krajów. Czy…

Edukacja pracowników w obszarze ESG w Atlas Ward
||

Edukacja pracowników w obszarze ESG w Atlas Ward

Z Agnieszką Gużdą, menedżerką ESG i zarządzania jakością w Atlas Ward,rozmawiała Justyna Szymańska. Agnieszka Gużda, menedżerka ESG i zarządzania jakością w Atlas Ward Czym dla Atlas Ward jest ESG i jaką rolę odgrywa w codziennej działalności generalnego wykonawcy? ESG…

OUTSOURCING 3.0 – NAJWYŻSZY CZAS ZAUFAĆ ZEWNĘTRZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
||

OUTSOURCING 3.0 – NAJWYŻSZY CZAS ZAUFAĆ ZEWNĘTRZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

Firmy wyspecjalizowane w obsłudze klienta to organizacje, które całą swoją uwagę, wiedzę i budżety kierują w jedno miejsce – na doskonalenie obsługi klienta. To nie jeden z wielu priorytetów. To jedyny. Dominik Bodach, Business Development Manager,…