10 C
Warszawa
niedziela, 25 września 2022

Jak kłamie Doda

Koniecznie przeczytaj

Po publikacji „Gazety Finansowej” do dziennikarzy trafiło oświadczenie Doroty „Dody” Rabczewskiej zawierające nieprawdziwe informacje.

Po naszej publikacji „Pitbull 4: Niebezpieczna Kobieta” do dziennikarzy wielu redakcji trafiło oświadczenie Doroty „Dody” Rabczewskiej zawierające nieprawdziwe informacje. Prostujemy i zapowiadamy podjęcie kroków prawnych wobec powielających nieprawdziwe informacje.

Nie jest prawdą, że autorem artykułu „CBA w domu właściciela Wprost i Do Rzeczy” był red. Grzegorz Jakubowski.

Nie jest prawdą, że wydawca „Gazety Finansowej” i p. Grzegorz Jakubowski przegrali proces z właścicielem „Wprost” Michałem Lisieckim dotyczący tego artykułu. Sąd Okręgowy w Warszawie w dniu 8 grudnia 2016 r. wydał wyrok oddalający zażalenie Michała Lisieckiego na postanowienie Sądu Rejonowego dla Warszawy Śródmieścia  z dnia 25 sierpnia 2016 r. umarzającego postępowanie wobec Grzegorza Jakubowskiego (którego właściciel „Wprost” wskazał jako autora), Jana Pińskiego i Piotra Bachurskiego,  albowiem zdaniem Sądu artykuł pt. „CBA w domu właściciela Wprost i Do Rzeczy” nie zawiera treści zniesławiających Michała Lisieckiego. Sąd umorzył postępowanie na pierwszym terminie, albowiem oskarżenie było całkowicie pozbawione jakichkolwiek podstaw i nie było nawet potrzeby przeprowadzania postępowania dowodowego – mówi radca prawny Anna Cholewińska, reprezentująca wydawcę “Gazety Finansowej”.

 

Wobec powyższego wydawca „Gazety Finansowej” Spółka Federal Media Company FMC Sp. z o.o. i Grzegorz Jakubowski informują, że zamierzają wystąpić na drogę postępowania sądowego o zapłatę zadośćuczynienia przeciwko wszystkim redakcjom i osobom rozpowszechniającym i powielającym w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie nieprawdziwe informacje na temat sporu sądowego z oskarżenia Michała Lisieckiego. Proces o zniesławienie  Michał Lisiecki przegrał. Wyrok jest prawomocny.

Autor

Najnowsze