-0.5 C
Warszawa
niedziela, 24 listopada 2024

Liczą się zaangażowanie, umiejętności biznesowe oraz zdolności do zarządzania zespołem

VeloBank – idealny partner biznesowy

Jaka jest strategia rozwoju sieci placówek VeloBanku w najbliższym czasie?

Rozwijamy swoją sieć poprzez otwarcie pięćdziesięciu nowych placówek rocznie oraz franczyzę w dużych miastach – to nasz wyróżnik. Priorytetowo traktujemy miejscowości, gdzie mieszka co najmniej 20 tysięcy osób, ale dla naszych partnerów mamy unikalną wartość na rynku franczyz bankowych. Zapraszamy do otwarcia placówek w największych miastach, takich jak Poznań, Łódź, Wrocław, Trójmiasto, Szczecin, czy Warszawa. Banki raczej rzadko decydują się na otwarcie placówki partnerskiej w dużych miastach. W VeloBanku podjęliśmy decyzje, że chcemy się podzielić tymi lokalizacjami, budując efekt synergii. Dostrzegamy nasze ograniczenia w zakresie możliwości otwarcia własnych oddziałów we wszystkich lokalizacjach w większych aglomeracjach, tam, gdzie byśmy tego chcieli. Dlatego uznaliśmy, że współpraca z partnerami franczyzowymi jest najlepszym rozwiązaniem.

Otwarcie tego typu placówek umożliwi nam ekspansję w obszarach, do których samodzielnie dotarcie byłoby trudne. A im więcej placówek tym więcej szans na budowanie relacji z klientem. Jesteśmy bankiem, który uczynił technologię motorem napędowym swojego rozwoju. Stawiamy na digitalizację, innowacyjne rozwiązania, szybkość działania oraz cyfrową dostępność usług i produktów. Ale rozumiemy też, że musimy być blisko klienta, jego wartości i potrzeb. A nadal wiele osób chce bezpośredniego kontaktu z doradcą.

Kto może zostać właścicielem placówki partnerskiej VeloBanku?

Kluczowymi cechami idealnego partnera są zaangażowanie, umiejętności biznesowe oraz zdolności do zarządzania zespołem. I tego właśnie oczekujemy. Nie jest konieczne posiadanie doświadczenia w dziedzinie finansów, aby zostać partnerem VeloBanku, choć może to być pomocne. Jesteśmy otwarci na przedstawicieli różnych branż. Idealnym kandydatem na franczyzobiorcę może być zarówno przedsiębiorca, jak i osoba poszukująca możliwości rozwoju biznesowego. Stawiamy zarówno na partnerów, którzy chcą prowadzić pojedyncze placówki, jak i menedżerów, którzy chcą rozszerzyć swój obszar działalności.

Chcę zostać partnerem VeloBanku – ile trzeba zainwestować i po jakim czasie można otworzyć swój oddział?

Minimalna kwota inwestycji w placówkę partnerską VeloBanku wynosi ok. 50 tysięcy złotych. Lokal musi mieć przynajmniej 50 mkw. i być wyposażony w zaplecze. Lokalizacja powinna być w dogodnym dla klienta miejscu, czyli przy głównych arteriach komunikacyjnych, z widoczną witryną od strony ulicy. Jej wybór konsultujemy wspólnie z partnerem i nie zawsze musi to być rynek w danej miejscowości. Franczyzobiorca odpowiada za zakup mebli, wyposażenia, sejfu i ubezpieczenia. Musi też dostosować wnętrze do standardów bankowych. Oprócz tego ponosi bieżące koszty, takie jak czynsz, utrzymanie lokalu, wynagrodzenia pracowników i składki ubezpieczeniowe. Zgodnie z naszymi standardami otwarcie placówki partnerskiej VeloBanku można zrealizować w ciągu sześciu tygodni.

Materiał partnera

FMC27news